اربعین

رئیس پلیس راهور فراجا گفت:۱۴۰۰ تیم از پلیس راه آماده باش هستند ضمن اینکه ۳۵ بالگرد از دستگاه‌های مختلف و پلیس، جایروپلن و پهپاد را در مأموریت اربعین به کار گرفته ایم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سردار سید کمال هادیانفر پیش از ظهر پنجشنبه در رزمایش ترافیکی اربعین حسینی با اشاره به وقفه دو ساله برای برپایی این راهپیمایی به دلیل شیوع کرونا اظهار داشت: بر این اساس کار همه دستگاه‌ها برای این امر در سال جاری بسیار حساس است و باید به بهترین شکل ممکن محقق شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های پلیس راهور برای راهپیمایی بزرگ اربعین ابلاغ شده است، افزود: مدیریت مناسب ترافیک و تسهیل تردد از برنامه‌های اصلی این پلیس است.

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه ۳۰ هزار نیروی خدمات رسان فعال در راهپیمایی اربعین گفت: سهم پلیس راهور در این زمینه هشت هزار نفر است.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارش سامانه سماح ۶۵ درصد از زائران برای رسیدن به مرزها از خودروی شخصی استفاده می‌کنند، گفت: ۶۴ درصد از زائران مرز مهران را برای خروج از کشور انتخاب کرده‌اند.

سردار هادیانفر با بیان اینکه دو هزار و ۵۰۰ راننده پرخطر در کشور شناسایی شده است، اضافه کرد: در این زمینه باید در همه استان‌ها هشدارهای لازم به این رانندگان داده شود.

وی با بیان اینکه نقطه قرمز پلیس راهور سرعت غیرمجاز و تخلفات حادثه ساز است، اضافه کرد: برای این ایام راهپیمایی اربعین ۱۴۰۰ تیم از پلیس راه آماده باش هستند ضمن اینکه ۳۵ بالگرد از دستگاه‌های مختلف و پلیس، جایروپلن و پهپاد را در مأموریت اربعین به کار گرفته ایم.

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه در مجموع ۸۶۳ پایگاه ثابت، بیش از ۲ هزار و ۱۲۷ پایگاه سیار و ۲۴ هزار و ۶۵۷ نفر از ۸ دستگاه در تمام محورها در قالب هزار و ۳۰۰ تیم فعالیت می‌کنند، ادامه داد:۷ هزار و ۱۳۴ خودرو و موتورسیکلت در مأموریت اربعین به کار گرفته شده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =