• ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
  • کد خبر: 2841
  • readingTime: ۲ دقیقه
محمدرضا حسینی

هافبک تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان گفت: باید فصل جدید را پرقدرت شروع کنیم تا شرایط خوبی برای تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان رقم بزنیم.

سیدمحمدرضا حسینی هافبک تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین با بیان این مطلب اظهار داشت: نزدیک ۱۰ روز است که تمرینات تیم آغاز شده  و خیلی منظم تمرینات را پیگیری می‌کنیم، کارهای بدنسازی را زیر نظر سرمربی انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: همه بازیکنان هستند به جز یکی دو نفر که ان شالله هر چه زودتر به تیم اضافه می‌شوند، تمرینات خوب و شاداب اما سنگینی را پشت سر می‌گذاریم، بعد از این هفته هم وارد بازی‌های دوستانه و اردو می‌شویم، دوره بدنسازی چون همه تیم‌ها یک دوره پرفشار، سنگین و طولانی‌مدت را پشت سر می‌گذارند برای همه سخت است و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم اما در تیم‌های قلعه‌نویی چون او جدیت خاصی را در تمرینات پیش فصل دارد و حساسیت ویژه‌ای روی این مرحله دارد طبیعتا فکر می‌کنم سنگین‌تر از بقیه تیم‌ها باشد.

حسینی پیرامون عملکرد سپاهان در فصل نقل و انتقالات گفت: بازیکنان خیلی خوبی امسال جذب تیم شدند و هدفگذاری باشگاه این است که در سه جبهه برای قهرمانی تلاش کند. علاوه بر تلاش برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی، ‌ ان شالله امسال بتوانیم از گروه آسیایی خودمان صعود کنیم که سال بعد هم در مراحل بعدی خوب کار کنیم و به قهرمانی آسیا چشم داشته باشیم، باید فصل جدید را پرقدرت شروع کنیم تا شرایط خوبی برای تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان رقم بزنیم.

هافبک تیم فولادمبارکه سپاهان تصریح کرد: در صحبتی که با مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره باشگاه داشتم، متوجه شدم هدفگذاری‌شان برای قهرمانی است. خود قلعه‌نویی هم در هر تیمی بوده همیشه برای قهرمانی تلاش کرده و به جز قهرمانی به چیز دیگری فکر نمی‌کند. ما هم باید از همان روز اول تلاش کنیم که سپاهان بزرگ را در مسیری که همیشه بوده و قهرمان می‌شده پیش ببریم ودل مردم را شاد کنیم.

وی پیرامون لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: شرایط بازی‌های آسیایی کاملا متفاوت از لیگ برتر و جام حذفی است و واقعا دنیای دیگری است، جو آن از فوتبالی که در ایران وجود دارد متفاوت است و می‌توان گفت که چند کلاس از فوتبال ایران بالاتر است.

حسینی تاکید کرد: تیم‌های قطری، عربستانی و اماراتی تیم‌های پرقدرتی هستند اما با این حال یارگیری که امسال سپاهان انجام داده نشان می‌دهد بیشتر چشم به بازی‌های آسیایی دارد، ان‌شالله با همدلی و حمایت همه مردم و هواداران سپاهان بتوانیم بهترین نتایج را در لیگ قهرمانان آسیا کسب نمائیم.

بازیکن سپاهان در پایان پیرامون حضور ویلموتس در تیم ملی فوتبال ایران و ملی پوش شدن خود گفت: طی این چند سال نهایت تلاشم را در لیگ داخلی و آسیایی کردم  که بهترین عملکرد را داشته باشم، آرزویم بوده و هست که بتوانم روزی به تیم ملی دعوت شوم. در دوره کی‌روش این افتخار نصیب من نشد اما امسال امیدوارم که عملکردم را بهتر کنم و تلاشم را بیشتر کنم تا مورد توجه ویلموتس باشم تا بتوانم حداقل در چند اردو دعوت شوم و توانایی‌های خودم را آنجا نشان دهم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =