دیدار نوروزی مدیرعامل مهندس عظیمیان با مدیران و کارکنان شرکت فولاد مبارکه اصفهان

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: با افتخار از خانواده کارگران هستم و به همین خاطر مسائل حوزه کارگران را با عمق وجودم درک کردم و می شناسم.

به گزارش ایراسین، در حاشیه برنامه تلویزیونی پایش که مجری برنامه از بینندگان درخواست کرده بود اگر از مدیرتان راضی هستید آنها را به برنامه معرفی کنید، تعدادی از کارگران و کارکنان فولادمبارکه با این برنامه تماس گرفته و حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل این شرکت را به عنوان مدیری با چند خصلت خوب معرفی کرده از جمله اینکه بسیار در بین کارگران حضور دارد و با کارگران این شرکت در تعامل هستند.

در  همین راستا برنامه تلویزیونی پایش ارتباط تلفنی با این مدیر صنعتی داشته و در ادامه برنامه حمید رضا عظیمیان با اعلام این مطلب که من عضوی از خانواده کارگران هستم و از اینکه این افتخار را دارم بر خود می بالم گفت: من خودم عضوی از طبقه شریف کارگران و در همین طبقات و همین سطح هستم و مرحوم پدرم یک کارگر ساده بودند، از همین رو با مسائل و مشکلات کارگران عزیز آشنایی دارم و همچون 25 هزار کارگر شرکتی که 50 درصد فولاد کشور را تامین می کند، دغدغه دارم و مسلم می دانم توجه به مسائل معیشتی در بهره وری  و کارآیی کارگران عزیز تاثیر به سزایی دارد.
وی در ادامه گفت: علاوه بر اینکه در عمق وجودم با خانواده کارگران مانوس هستم، بر اساس تعالیم دین مبین اسلام که با اصول علمی نیز تجربه و تاکید شده معتقد هستم که توجه به قشر کارگر مورد ضرورت است و از همین روی، درک دغدغه های آنها برایم امری بدیهی است.
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با تاکید بر اینکه به منظور رفع مسائل معیشتی، ایمنی و خانوادگی کارگران ترتیبات و تدابیر ویژه ای اندیشیده شده است خاطرنشان کرد: من به این مسئله اشراف دارم که کارگران شریف شب و روز و تعطیلی ندارند و تلاش ما این است این مجتمع فولادی که بیش از 10 میلیون تن فولاد کشور را تامین می کند باید در حوزه تکریم و کرامت کارگران شریف و زحمت کش سرآمد و نمونه باشد.
عظیمیان در کنار کارگران بودن را برای خود افتخار دانست و گفت: اینکه در زمان سال تحویل و تا پاسی از صبح در کنارشان هستم و مشتاق معاشرت با این عزیزان هستم این است که آنها را از خود بدانم و می دانم و امیدوارم کارگران کار خود را به خوبی انجام دهند.

در ادامه مدال خدمت از طرف برنامه پایش به حمیدرضا عظیمیان تقدیم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =