• ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۹
  • کد خبر: 26677
  • readingTime: ۱ دقیقه
رقابت‌ تیم های فوتسال سپاهان و مس سونگون

امتیاز تیم فوتسال سپاهان در لیگ برتر فوتسال کشور به یک تیم تهرانی رسید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در ریل‌گذاری جدید خود برای سال آینده تصمیم به انحلال برخی تیم‌های خود گرفت که یکی از این تیم‌ها در فوتسال این باشگاه بود. مدیریت مجموعه سپاهان در نهایت با بررسی وضعیت تیم‌های ورزش قهرمانی این باشگاه به این نتیجه رسیدند که تیم‌داری سپاهان در ورزش فوتسال آورده‌ای نخواهد داشت و به نفع این باشگاه است که تیم فوتسال سپاهان منحل شود.

فوتسال سپاهان فصل گذشته را در جایگاه هشتم به پایان رساند و در ماه‌های گذشته مذاکرات برای انتقال امتیاز این باشگاه در سازمان لیگ و مجموعه سپاهان با جدیت دنبال میشد. اولویت سپاهان برای انتقال امتیاز یک تیم اصفهانی بود، اما در نهایت با تصمیم سازمان لیگ و باشگاه امتیاز فوتسال سپاهان به تهران منتقل شد.

این در حالی است که طبق مصوبه سازمان لیگ فوتسال، امتیاز تیمی نباید خارج از آن استان به تیمی دیگر منتقل شود. با این حال مسئولان سازمان لیگ فوتسال تصمیم به انتقال امتیاز فوتسال سپاهان به به باشگاه سفیر گفتمان تهران گرفتند.

آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ فوتسال در این راستا گفته است: «امتیاز تیم فوتسال سپاهان جهت حفظ شاکله لیگ برتر و ضرورت حضور تیمی از پایتخت یعنی تهران در لیگ فوتسال به تیمی تهرانی منتقل شد. همچنین یکی دیگر از دلایل این انتقال ناتوانی باشگاه‌های اصفهانی در خرید امتیاز باشگاه سپاهان بود».

با این تصمیم سازمان لیگ فوتسال رسما بر روی مصوبه خودش پا گذاشت و تصمیمی غیرقانونی گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =