لوگو سپاهان

مدیر فرهنگی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از بی مهری و کم لطفی برخی رسانه‌ها در پوشش فعالیت‌های فرهنگی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در راستای تبادلات فرهنگی و برنامه‌ریزی جهت فصل پیش روی مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور نشست معاونین فرهنگی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال کشور در هتل آکادمی فوتبال برگزار شد. در این برنامه که با حضور معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، دبیرکل فدراسیون فوتبال، معاونت فرهنگی فدراسیون فوتبال، مدیریت فرهنگی سازمان لیگ کشور و ریاست سازمان بسیج ورزشکاران کشور برگزار شد معاونین فرهنگی باشگاه‌های کشور ضمن ارائه عملکرد فرهنگی یک ساله باشگاه خود پیشنهادات و انتقادات لازم را ارائه کردند.

در این نشست شهاب شکل‌آبادی، مدیر فرهنگی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نیز ضمن ارائه عملکرد فرهنگی و مسئولیت اجتماعی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و همچنین ذکر فعالیت‌های امور هواداری باشگاه از بی مهری و کم لطفی برخی رسانه‌ها در پوشش فعالیت‌های فرهنگی انتقاد کرد و از مسئولان وزارت ورزش وجوانان، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خواست از ظرفیت و قدرت خود جهت همراهی رسانه‌ها برای پوشش فعالیت‌های فرهنگی باشگاه‌ها استفاده کنند.

در این نشست سخنرانان و حاضرین جلسه ضمن تقدیر از کمیت و کیفیت فعالیت‌های فرهنگی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به ویژه در امر مسئولیت‌های اجتماعی، از این برنامه‌هابه عنوان الگویی برای دیگر باشگاه‌ها یاد کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =