• ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
  • کد خبر: 26574
  • readingTime: ۱ دقیقه
کادر فنی

تیم فوتبال سپاهان با معرفی کادر فنی خود بسیاری از هواداران فوتبال در ایران را وجد آورد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، روز گذشته باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با سه دستیار مد نظر ژوزه مورایس قرارداد امضا کرد و آن‌ها را به کادر فنی اضافه کرد تا سر و شکل نیمکت سپاهان برای فصل آینده مشخص شود. کادر فنی پرتغالی سپاهان با معرفی دستیاران مورایس واکنش‌های بسیاری را برانگیخت و بسیاری از هواداران فوتبال در ایران نسبت به این اتفاق واکنش‌های مثبتی نشان دادند.

مورایس برای دستیاری اول خود در سپاهان «هوگو آلمیدا» ستاره پرآوازه فوتبال پرتغال را برگزید. آلمیدا در الهلال هم همراه مورایس حضور داشته و توانسته با این مربی عنوان قهرمانی لیگ عربستان را به دست آورد. آلمیدا که دوست صمیمی کریستیانو رونالدو نیز است، یکی از پیشکسوتان فوتبال پرتغال محسوب می‌شود که ۵۷ بار پیراهن تیم ملی کشورش را به تن کرد و ۱۹ بار با آن پیراهن موفق به گلزنی شده بود.

دیگر عضو کادر فنی مورایس که وظیفه مربی دروازه‌بانان را بر عهده دارد، پائولو سانتوس است که در تیم‌های پورتو، بنفیکا و براگا و تیم ملی پرتغال سابقه بازی دارد. او پیشتر نیز سابقه کار با مورایس را داشته و یک گزینه جذاب برای کار با دروازه‌بانان سپاهان محسوب می‌شود.

مورایس برای مربی بدنسازی نیز روی ژوائو پدرو دست گذاشت که این مربی نیز قرارداد خود را با سپاهان امضا کرد. وی به همراه ژوزه مورایس در تیم‌های چلسی، اینتر میلان و رئال مادرید از دستیاران ژوزه مورینیو بوده و در تیم‌های آنتالیا اسپور ترکیه، آ اک آتن یونان، بارنزلی انگلیستان، چونبوک هیوندای موتورز کره جنوبی و الهلال عربستان به عنوان مربی بدنساز در کنار ژوزه مورایس فعالیت کرده است.

از طرفی میگوئل تکسیرا نیز دیگر مربی است که با مورایس همکاری خواهد داشت. تکسیرا در پنج سال گذشته همواره در کادر سپاهان حاضر بوده و این روند برای سال آینده هم ادامه‌دار خواهد بود.

همچنین یک مربی ایرانی هم به کادر فنی مورایس اضافه خواهد شد و پیش بینی می‌شود یکی از اسطوره‌های نام آشنای باشگاه سپاهان به زودی قرارداد خود برای حضور به عنوان مربی ایرانی روی نیمکت سپاهان را نهایی کند.

بدین ترتیب کادرفنی سپاهان یکی از جذاب‌ترین کادرهای فنی در تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود که انبوهی از اسامی بزرگ را در خود جای داده و تاکنون واکنش‌های بسیاری برانگیخته است. کادرفنی سپاهان یک پاسخ قاطعانه به افرادی است که اعتقاد دارند مربیان بزرگ به ایران نمی‌آیند!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =