فولاد متیل

مجمع عمومی سالانه شرکت فولاد متیل با حضور مهندس عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان، علی بیات ماکو مدیرعامل فولاد متیل، دکتر سید رسول رنجبران رئیس هیات مدیره و مسئولین فولاد مبارکه اصفهان و فولاد متیل در محل این شرکت برگزار شد.

به گزارش ایراسین، شرکت فولاد متیل در سال ۱۳۷۰ با هدف ارایه خدمات به مشتریان فولاد مبارکه با استفاده از مراکز خدماتی در سراسر کشور تاسیس شد و تا به امروز توانسته است رضایتمندی و سرعت دسترسی مشتریان خرد محصولات فولاد مبارکه را برآورده کند.
در جلسه مجمع عمومی سالانه شرکت فولاد متیل که در دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد، گزارش عملکرد شرکت در سال ۹۷ اعلام شد و نکته نظر های مسئولین ذیربط مالی و تخصصی به بحث و گفتگو گذاشته شد.
مهندس عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان در این جلسه، ضمن تشکر و قدردانی از هیئت مدیره و سهامداران این شرکت، گفت: در سال 97 و ابتدای سال جاری سودآوری نسبتا خوبی نسبت سال 96 در این شرکت به وجود آمده که این مسئله جای سپاسگزاری از تمام کارکنان، اعضاء هیئت مدیره، مسئولین اصلی و سهامداران این شرکت را دارد.
وی با تاکید بر اینکه در زمینه خرید و پیش خرید سنگ آهن فولاد مبارکه آمادگی کامل را دارد، گفت: با برنامه ریزی شرکت فولاد متیل و تصویب هیئت مدیره، پیشنهاد می کنیم این شرکت وارد حوزه معدن و تامین مواد اولیه برای فولاد مبارکه شود. 
عظیمیان در ادامه افزود: شرکت فولاد مبارکه اصفهان آمادگی کامل برای خرید مواد اولیه فولادی اعم از سنگ آهن، گندله و کنسانتره را دارد.
مدیرعامل مبارکه اصفهان با اشاره به مشکلات مربوط به حمل و نقل محصولات فولادی و مواد اولیه در داخل کشور، گفت: اگر شرکت متیل در بحث حمل و نقل ریلی هم بتواند وارد شود، می تواند مقدار زیادی از مشکلات فولاد مبارکه را در این زمینه مرتفع کند.
عظیمیان با اشاره به اعتبار فولاد مبارکه اصفهان در کشور، گفت: می توانید در شرکت از اعتبار فولاد مبارکه استفاده کنید و وارد بازار سرمایه شوید و روند رو به رشد چرخش اقتصادی شرکت را ارتقا دهید.
وی در پایان درباره بحث اشتغال زایی شرکت متیل، گفت: باید توجه بیشتری به بحث نیروی انسانی کنید. در عین حال که افزایش نیروی انسانی را کنترل می کنید باید توجه و رسیدگی به نیروی انسانی را سرلوحه شرکت قرار دهید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =