• ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰
  • کد خبر: 26236
  • readingTime: ۱ دقیقه
دومین روز از نوزدهمین نمایشگاه تخصصی متالورژی، فولاد، ریخته گری، آهنگری، ماشین آلات و صنایع وابسته

نوزدهمین نمایشگاه تخصصی فولاد، متالورژی، ریخته گری، آهنگری، صنایع و ماشین آلات وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تبریز در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دومین روز از نوزدهمین نمایشگاه تخصصی فولاد، متالورژی، ریخته گری، آهنگری، صنایع و ماشین آلات وابسته، امروز، دوشنبه، ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تبریز برگزار شد.

این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ مشارکت کننده در حوزه‌های مربوطه دارد و امروز به گفتگو با نماینده سه شرکت صنعتی وابسته به این حوزه‌ها نشستیم که مشروح آن را می‌خوانید:

در دومین روز از نوزدهمین نمایشگاه متالورژی و فولاد چه گذشت؟

علی محمدی، مدیر اجرایی واحد اجرایی واحد فنی مهندسی درخشش الکتریک اظهار کرد: این نمایشگاه، نمایشگاه خوبی بود و بیشتر متمرکز در حوزه متالورژی و فولاد بود و نمایشگاه تخصصی محسوب می‌شود و بازدید کنندگان بیشتر در همین حوزه‌ها هستند.

وی افزود: این نمایشگاه در مقایسه با نمایشگاه‌هایی که در تهران و اصفهان برگزار می‌شود کوچکتر است و طبعا بازدیدکنندگان کمتری دارد.

این مشارکت کننده افزود: چون نمایشگاه تخصصی است افراد متخصص در آن حاضر می‌شوند و بازدیدها رضایت بخش است.

در دومین روز از نوزدهمین نمایشگاه متالورژی و فولاد چه گذشت؟

رضا شیرعلی‌ زاده، کارشناس فروش شرکت ابراهیم نمایشگاه فعلی را با نمایشگاه‌های گذشته مقایسه کرد و گفت: در زمینه فعالیت ما بازدید کنندگان تخصصی در سال‌های گذشته کمتر بود و اکثر بازدید کنندگان فعالان و صنعتگران حوزه‌های فولاد و متالورژی بودند.

در دومین روز از نوزدهمین نمایشگاه متالورژی و فولاد چه گذشت؟

حسین فلکی، عضو هیئت مدیره شرکت سریر ماشین افلاک که تولیدکننده دستگاه‌های خطوط تولید است و تقریبا در اکثر صنایع از آن‌ها استفاده می‌شود بیان کرد: نمایشگاه دو فایده مهم برای ما دارد؛ یکی ملاقات مجدد ما با مشتریان ثابتمان است که در رابطه با قراردادهای جاری و آتی با آن‌ها صحبت می‌کنیم.

وی افزود: مزیت دوم این است که اینجا ما با مشتریان و بازدیدکنندگان جدیدی که ما را نمی‌شناسند آشنا می‌شویم و آن‌ها را جذب می‌کنیم و کار خود را معرفی می‌کنیم و آن‌ها کیفیت کار ما را می‌بینند و تعداد مشتریان خود را گسترش می‌دهیم.

این مشارکت کننده که سال‌های گذشته هم در همین نمایشگاه شرکت کرده بود در مقایسه نمایشگاه جاری با نمایشگاه‌های پیشین گفت: این نمایشگاه در سال بهتر می‌شود و تعداد بازدیدکنندگان و مشتریان بالا می‌رود و علاوه بر آن مشتریان ثابت ما متوجه می‌شوند که ما در حال ادامه دادن با قدرت بیشتری هستیم و این بازخورد خوبی برای ماست.

این نمایشگاه از روز گذشته آغاز شده و تا یکم تیر ماه ادامه دارد.

علاقه‌مندان و صنعتگران می‌توانند جهت بازدید از نمایشگاه از ساعت 16 تا 22 به محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی تبریز مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =