• ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
  • کد خبر: 25824
  • readingTime: ۱ دقیقه
دستگیری

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: عوامل اصلی سرقت از صندوق‌های امانات بانک ملی دستگیر شدند.

به گزارش ایراسین، سردار رحیمی گفت: ساعات اولیه روز دوشنبه که از سرقت مطلع شدیم با تشکیل کارگروهی از کارآگاهان ویژه برای شناسایی و دستگیری سارقان اقدام کردیم و دو روز است که سارقان صندوق‌های امانات بانک ملی دستگیر شده‌اند.

به گفته رئیس پلیس تهران بزرگ، تعدادی از متهمان در داخل کشور و تعدادی هم خارج کشور متواری بودند که که با هماهنگی پلیس اینترپل دستگیر شده و در حال انتقال به کشور هستند.

او گفت: موضوع اصلی بحث اموال مردم بود که در این چند روز با تلاشی که انجام شده، بخش اعظمی از این اموال بر اساس اعترافاتی که متهمین داشتند، کشف و جمع آوری شد البته این اموال در جاهای مختلف و در اختیار افراد مختلف بود. تلاش پلیس بر این است که اموال مردم که مالباخته هستد را جمع آوری کنیم و این‌ها را به بانک مرکزی تحویل می‌دهیم و از این طریق تحویل مالباختگان خواهد شد.

سردار رحیمی گفت: پلیس یک ماه قبل به همین شعبه بانک موارد ضعف و ایمنی را تذکر داده بود و صورت جلسه شد بود اما هیچ کدام از موارد رفع نشده بود عوامل بانک در بحث ایمنی قصور داشتند و دو نفر جزو بازداشتی ها هستند.

این سرقت پنجشنبه شب و در ساعات بامدادی روز ۱۳ خرداد از صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه رخ داد. اخبار اولیه حاکی از آن بود که سارقان با تخریب و ایجاد حفره وارد قسمت صندوق امانات شده‌اند.

در این سرقت محتویات ۱۶۹ صندوق تخلیه شده بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =