نمایشگاه ورزش

نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان گفت: آینده خوب و درخشانی را برای نمایشگاه تخصصی ورزش،سلامت، تغذیه و خدمات وابسته آن می‌بینم که امیدوارم با همکاری همه حوزه‌ها این امر عملی شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، الهام مشکل گشا، نایب رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین در بازدید از هشتمین نمایشگاه تخصصی ورزش، سلامت، تغذیه و خدمات وابسته آن اظهارداشت: غرفه ورزش های همگانی را به منظور معرفی فعالیت های رشته ورزش همگانی و شناساندن بیشتر این رشته ها به شهروندان در نظر گرفته ایم.

وی افزود: به نظر من شروع خوبی است و می توان در آینده تصویر بهتری برای این نمایشگاه ترسیم کرد جای بسیاری از رشته های ورزشی و صنعتگران حوزه ورزش در نمایشگاه خالی است و امیدواریم در آینده آنها را شاهد حضور پرشور و پررنگ تری از آنها در بخش های صنعت ورزش و ورزش همگانی شاهد باشیم.

استاد دانشگاه حوزه مدیریت ورزش در خصوص آینده نمایشگاه تخصصی ورزش گفت: این که مسئولان برگزار کننده نمایشگاههای استان و مسئولان شهری استقلال و اهمیتی برای ورزش قائل شدند، می توان امیدوار بود به آینده و سالهای بعد که با تجربه ای که کسب می شود.

مشکل گشان تاکید کرد: امیدواریم با برگزاری نمایشگاه‌های باکیفیت تر حضور پررنگ تری از تمامی اقشار جامعه از ورزشکاران، ورزش دوستان، صنعتگران و فعالان حوزه ورزش را شاهد باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =