نمایشگاه ورزش

شهردار بهارستان گفت: امیدوارم در آینده ورزش بانوان بهتر و پررنگ تر دیده شود همانگونه که در فرمایشات مقام معظم رهبری است ما در حوزه ورزش بانوان حرف‌های زیادی برای گفتن با رعایت حجاب اسلامی و اعتقادات فرهنگی در جهان داریم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمد شبانی شهردار بهارستان در حاشیه بازدید از هشتمین نمایشگاه ورزش، سلامت، تغذیه و خدمات وابسته اظهار کرد: ایده های جالبی را شاهد بودیم که می توان از آن استفاده کرد اما انتظار ما از فضای موجود بیش از این بود و امیدوارم نمایشگاه در سالهای آتی با کیفیت بهتری برگزار شود.

وی در خصوص پیشنهاد برای بهتر شدن نمایشگاه برای سالهای آینده گفت: معتقدم یکی از اتفاقات خوبی که می توانست در این نمایشگاه رخ دهد نشان دادن توانمندی ورزش بانوان بود و حس خوبی در این زمینه نداشتم.

شهردار بهارستان ابراز امیدواری کرد:امیدوارم در آینده ورزش بانوان بهتر و پررنگ تر دیده شود همانگونه که در فرمایشات مقام معظم رهبری است ما در حوزه ورزش بانوان حرف‌های زیادی برای گفتن با رعایت حجاب اسلامی و اعتقادات فرهنگی در جهان داریم.

شبانی در خصوص حمایت مدیریت شهری در حمایت از ورزش اظهارداشت: این ظرفیت وجود دارد که بتوانیم از انجمن ها ، سمن ها و هیئتها ورزشی استفاده کنیم و آنها را درگیر چنین فضاهایی کرد تا از تمام پتانسیل و ظرفیت موجود ورزش اصفهان بتوانیم استفاده کنیم.

وی خاطر نشان کرد: با وجود کمک مدیریت شهری با ورزش نباید این امر جنبه تصدی گری داشته باشد و باید بیشتر جنبه کمک و هدایت داشته باشد دست‌ها و بازوان مدیریت شهری مردم هستند و باید از این زمینه استفاده کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =