نمایشگاه ورزش

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان با بیان اینکه نمایشگاه ورزش فرصت خوبی برا معرفی رشته‌های ورزشی مختلف است، گفت: تخصصی شدن نمایشگاه ورزش و جدا شدن آن از سایر حوزه ها مایه امیدواری است و اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده است.

فاطمه بهرامی، نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین، در حاشیه بازدید از هشتمین نمایشگاه ورزش، سلامت، تغذیه و خدمات وابسته اظهار کرد: فضای پرشور و نشاط و هیجانی را شاهد بودم و امیدوارم شهروندان با حضور در نمایشگاه ضمن بازدید از نزدیک با فضایی که ورزشکاران با آن در ارتباط هستند آشنا شوند.

وی در خصوص اقداماتی که می توان برای بهتر شدن نمایشگاه برای سالهای آینده انجام داد، گفت: به جهت تخصصی شدن نمایشگاه در حوزه ورزش اتفاق و اقدام بسیارخوبی است، باید در زمینه اطلاع رسانی زمان برگزاری نمایشگاه برای عموم شهروندان تبلیغات بیشتر و گسترده ای انجام گیرد،موضوعی که به نظر می رسد برای این دوره کم بوده تا علاوه برا حضور ورزشکاران شهروندان را نیز در این فضا داشته باشیم.

سرپرست تیم دو و میدانی بانوان سپاهان اضافه کرد: بطور قطع فضاهای این چنینی نمایشگاه‌ها فرصت بسیار مناسبی برای معرفی رشته های مختلف ورزشی، تجهیزات و موضوعاتی که با ورزش در ارتباط است.

بهرامی گفت: نمایشگاه ورزش ارتباط تنگاتنگی با بحث سلامت و تندرستی شهروندان دارد، بهترین نمایشگاه حتی قبل از نمایشگاه کتاب را می توان نمایشگاه حوزه ورزش را نام برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =