علیرضا مختاری

نایب قهرمان پرتاب دیسک پارالمپیک توکیو در بازدید از نمایشگاه تخصصی ورزش، سلامت، تغذیه و خدمات وابسته برگزاری این نمایشگاه را کاری بزرگ معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، علیرضا مختاری همامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی ورزش، سلامت، تغذیه و خدمات وابسته استان اصفهان اظهار داشت: جای باشگاههای معتبر استان و برخی تولیدکنندگان در نمایشگاه خالی است و انتظار می‌رود در این حوزه باشگاه‌ها ورود جدی به امر نمایشگاه‌ها کنند.

وی افزود: باید از مسئولان برگزار کننده این رویداد تقدیر کرد چرا که کار بزرگی صورت گرفته است، سالهای گذشته این نمایشگاه در کنار نمایشگاه‌های دیگر بود و نگاه تخصصی به آن نشده بود اما امسال این نگاه تخصصی‌تر شده و نشان آینده درخشان در بحث برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی ورزش است.

ملی پوش پارالمپیک کشورمان با ابراز تأسف از نبود باشگاههای بزرگ و معتبر اصفهان در نمایشگاه گفت: جای باشگاه‌ها و تولید کننده ها در نمایشگاه خالی است، من برای تمرینم تولید کننده دیسک‌های ورزشی را دارم؛ اما حمایت نشدم و چه خوب بود که در این نمایشگاه حضور داشتند و این امر حمایت بهتری می‌شد.

وی اضافه کرد: باید شرکت‌ها و تولید کننده‌های مربوط به تجهیزات و خدمات جانبازان و معلولان، تولید کننده پاهای مصنوعی، وسایل ورزشی معلولان و ویلچر و همچنین بخش‌هایی که در حوزه ارتوپدی هستند، جلو بیایند و خود را نشان دهند.

مختار همامی با دعوت از شهروندان برای بازدید از نمایشگاه گفت: امیدوارم شهروندان با حضور در نمایشگاه و بازدید از آن بتوانند به طور مستقیم با عرضه کنندگان نیازهایشان در ارتباط قرار گیرند تا بتوانند خدمات بهتر و با کیفیت تری دریافت کنند.

هشتمین نمایشگاه ورزش، تغذیه، سلامت و خدمات وابسته ۹ لغایت ۱۲ خردادماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان میزبان علاقه مندان و متخصصان حوزه ورزش استان اصفهان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =