• ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
  • کد خبر: 2572
  • readingTime: ۱ دقیقه
هاجر دباغی

مهاجم تیم بانوان فولادمبارکه سپاهان: تا پایان هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ۲۸ گل به ثمر رسانده ام و تنها به موفقیت تیم فکر می کنم.

هاجر دباغی مهاجم تیم فوتبال بانوان فولادمبارکه سپاهان که در بازی شب گذشته مقابل پارس جنوبی به تنهایی ۶ گل به ثمر رساند، در گفتگو با خبرنگار ایراسین پیرامون بازی با نماینده استان بوشهر اظهار داشت: با آغاز بازی تیم پارس جنوبی را دست کم گرفتیم و از طرفی با شرایط آب و هوایی بوشهر که شرجی بود عادت نداشتیم، اما با این حال گل اول را به ثمر رساندیم و با یک گل از حریف جلو افتادیم.

وی تصریح کرد: اما در ادامه در یک غافلگیری و دو اشتباه بچه گانه دو گل دریافت و نیمه نخست را با شکست دو بر یک به رختکن رفتیم.

 هاجر دباغی به نیمه دوم طوفانی سپاهان اشاره کرد و بیان داشت: در بین دو نیمه با نکاتی که کادرفنی به بازیکنان اشاره کردند و تغییر سیستم و جابجایی را در دستور کار قرار دادند، نیمه دوم را هجومی آغاز کردیم و به طور متوالی ۷ گل به ثمر رساندیم و با برتری قاطع استان بوشهر را ترک نمودیم.

مهاجم تیم فوتبال بانوان فولادمبارکه سپاهان پیرامون ۶ گلی که خود در مقابل پارس جنوبی به ثمر رساند، گفت: این ۶ گلی را که بنده به ثمر رساندم با تفکرات کادر فنی، تلاش و همکاری دیگر بازیکنان حاصل شد و بنده فقط وظیفه خود را برای موفقیت تیم انجام دادم.

وی پیرامون خانم گلی خود در پایان لیگ برتر فوتبال بانوان بیان داشت: بنده تا پایان هفته هجدهم لیگ برتر، ۲۸ گل به ثمر رسانده ام و اصلا به عناوین انفرادی فکر نمی کنم و تنها تمرکز خود را روی موفقیت تیم گذاشته ام و می گذارم.

هاجر دباغی در پایان اظهار داشت: روز جمعه در اصفهان میزبان پالایش گاز ایلام هستیم و اگر می خواهیم که رده دومی جدول رده بندی را کسب نمائیم باید در چهار بازی آینده تنها به پیروزی فکر نمائیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =