محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: همیشه سعی کردم به تیم ملی و تیم ملی امید کمک کنم، نباید این کار را می کردم؛ به نظرم اگر آدم یکم وجود داشته باشد چیز خوبی است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر آلومینیوم اراک در آخرین بازی فصل در نشست خبری اظهار کرد: از محمود کریمی بخاطر از خود گذشتگی که برای من انجام داد تشکر کنم؛ فقط من می دانم چرا از سپاهان جدا شد و او از خود گذشتگی بزرگی برای من و سپاهان کرد. همچنین از علیرضا مرزبان به دلیل دو سالی که در کنار من بود تشکر کنم، از او چیزهای بسیاری یاد گرفتم. این دو نفر بخاطر من از سپاهان رفتند و دیگران تا آنجایی که می‌توانستند به تیم کمک کردند. نه من کسی هستم که به تیمم فشار بیاورند، نه اینکه سپاهان باشگاهی که بخواهد به کادر فنی سر مسائل فنی فشار آورد. برخی فشارهای درون تیمی بود که همکاران من به این نتیجه رسیدند که ادامه ندهند.

وی که تیمش امروز با ۱۰ غایب به میدان رفت، ادامه داد: همیشه سعی کردم به تیم ملی و تیم ملی امید کمک کنم، نباید این کار را می کردم؛ به نظرم اگر آدم یکم وجود داشته باشد چیز خوبی است. تاکید می‌کنم که در این دو سال اشتباه کردم که با تیم ملی انقدر همکاری کردم.

نویدکیا با اشاره به برگزاری بازی بدون حضور هواداران تاکید کرد: هواداران ما امروز هم نبودند، در بازی قبلی برابر شهرخودرو درباره این موضوع صحبت کردم، همچنین هواداران ما نیز بارها صحبت کردند، اما فکر نمی‌کنم حرف زدن ما تفاوتی کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره شرایط بازی برابر آلومینیوم توضیح داد: من کلا ۱۱ بازیکن داشتم که یکی از آن‌ها مصدوم بود و از او خواستیم در کنار تیم باشد. امروز بچه‌های جوان که محصول آکادمی سپاهان هستند خوب بازی کردند و حق آنها بود که این شانس داشته باشند. در این دو سال تمام تلاشم را کردم که تیم از نظر فوتبالی در سطح خوبی باشد؛ اما نمی‌دانم چقدر موفق بودم.

وی گفت: در نیمه اول به دلیل تغییرات زیاد در ترکیب تیم، آلومنییوم بهتر بازی کرد و به گل رسید. در نیمه دوم ما بهتر بازی کردیم و چند موقعیت خوب داشتیم به گل رسیدیم. اما از دقیقه ۸۰ به بعد به دلیل اینکه تعویض نداشتیم و بازیکنان خسته شده بودند، آلومینیوم بهتر بازی کرد. روی هم رفته یک بازی فوق العاده معمولی و برای دو تیم بازی سختی نبود که مساوی نیز نتیجه عادلانه‌ای بود.

نویدکیا درباره عملکرد بازیکنان و اینکه آیا همه بازیکنان دلشان با تیم بود یا خیر تصریح کرد: سر حرف خودم هستم، اینکه بازیکنان من کم کاری کردند خنده دار است. اگر مشکلی بوده، مسائل تاکتیکی بوده که به من برمی‌گردد. بازیکنان آنچه که کادر فنی خواسته اجرا کرده و برخی بازیکنان بسته به سلیقه من بیشتر و برخی کمتر بازی کردند. من مشکلات و فشار را به گردن بازیکنان نمی‌اندازم تا بازیکن از خواسته‌های خود کوتاه بیایند و شرایط برای آن‌ها سخت شود. سپاهان به بازیکنانش احتیاج دارد، اما نه به هر قیمت. اگر حس کنم بازیکنی در ایده‌ال‌های من نمی‌گنجد، وظیفه من است که به او بازی ندهم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در واکنش به شایعاتی مبنی بر کاهش بودجه باشگاه خاطرنشان کرد: همچین چیزی نشنیدم. معتقدم باشگاه باید هزینه کند، اما نه اینکه به هر قیمتی هر بازیکنی را بگیریم. باید به گونه‌ای سرمایه گذاری کنیم که آینده را از دست ندهیم. باشگاه سپاهان سیستماتیک است و کسی نمی‌تواند بیشتر رقمی که نوشته می‌شود پرداخت کند. بی خودی نباید هزینه‌های گزافی کرد که سال‌های بعد افرادی گرفتار بدهی‌ها باشند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر خودتان جز مدیرتی باشگاه بودید با محرم نویدکیا تمدید می‌کردید، گفت: از لحاظ امتیازاتی که گرفتیم، خیر. اما از این نظر که در چند سال گذشته سپاهان مقامی جز نائب قهرمانی به دست نیاورده، شرایط خیلی هم بد نبود. سال دوم باید بهتر عمل می‌کردیم، با اینکه تاکید دارم از نظر کیفیت بازی شرایط خوبی داشتیم.

نویدکیا درباره خط مشی سال آینده سپاهان در بازار نقل و انتقالاتی اظهار کرد: در سال گذشته سه چهار بازیکن ما به اروپا رفتند و بازیکنانی که فکر فکر می‌کردیم کمک می‌کنند به تیم اضافه شدند که این موضوع اتفاق عجیبی نیست و در سال جاری نیز شرایط به همین منوال است. بر اساس نوع فوتبالی دوست دارم به همین شکل تیمم فوتبال بازی کند، فوتبال ما باید همچین مسیری را طی کند. باید بتوانیم بازیکنانی که بتوانند از نظر کیفیتی تیم را یک پله بالاتر بیاورند را جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان اظهار کرد: از همه هواداران، مدیریت شرکت فولاد مبارکه، محمدرضا ساکت و همه عوامل باشگاه تشکر می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =