محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: چند بازیکن قراردادشان تمام است و حق طبیعی است که سایر باشگاه‌ها در مورد آن‌ها صحبت کنند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک اظهار کرد: بازی آخر لیگ است، شاید در جدول برای ما خیلی تفاوتی نکند، شانس دومی را نداریم و جایگاه سوم را از دست نمی‌دهیم اما بازی‌های سپاهان همیشه مهم بوده است.

وی ادامه داد: همه بازیکنان می‌خواهند بازی خوبی ارائه کنند، با وجود اینکه تعداد زیادی از نفرات را در اختیار نداریم، بازیکنان تیم ملی امید، تیم ملی بزرگسالان، محرومان و مصدومان را در اختیار نداریم.

نویدکیا تصریح کرد: سعی می‌کنیم مقابل تیم خوب آلومینیوم بازی خوب ارائه دهیم، این تیم از زمان حضور رحمتی سعی می‌کند، فوتبال شناوری بازی کند و بازی‌سازی بهتری داشته باشد، این سبک برای من لذت‌بخش‌تر است؛ امیدوارم فردا هر ۲ تیم بتوانند بازی خوبی انجام دهند، برای من و بازیکنان بازی فردا مهم است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد ادامه حضورش در سپاهان گفت: این موضوع را تکرار کردم، هنوز هم می‌گویم قرار شد بعد از پایان لیگ در مورد روند و کاری که انجام دادم با مسؤولان باشگاه صحبت کنیم، اگر دوست دارند در مورد ادامه همکاری حرف می‌زنیم، به خاطر مسائل مالی اینجا نیستم که نگران قراردادم باشم، چند جلسه خوب با اعضای هیأت مدیره داشتیم و در چند روز آینده قطعا در مورد ادامه همکاری تصمیم می‌گیریم.

وی در مورد تمدید قرارداد بازیکنان بیان داشت: با بچه‌های تیم و مسؤولان صحبت کردم، این بازیکنان کیفیت خوبی دارند، هرسال نباید تغییرات زیادی باشد، مگر اینکه اتفاقات خاصی بیفتد؛ در هر سال نهایت باید با ۴ تغییر در کل تیم سال جدید را شروع کنیم، در ایران جابجایی مربی باعث نقل و انتقالات زیاد بازیکنان می‌شود، ثبات بازیکنان به باشگاه و تیم ثبات می‌دهد و باعث می‌شود با برنامه‌ریزی و تصمیمات درست، بازیکنان آینده باشگاه را می‌سازند، در نهایت با ۳ تغییر باید ایجاد شود.

نویدکیا افزود: در فوتبال ایران هواداران تأثیر زیادی روی مدیران و مربیان می‌گذارند، این مسائل نباید مدیران و مربیان را تحت تأثیر قرار دهد، اگر بخواهیم هرسال تغییرات زیادی داشته باشیم، راه اشتباهی را تکرار می‌کنیم؛ بازیکنان گفته‌اند صحبت رسمی با باشگاه‌ها نکرده‌اند، من با بازیکنی که با باشگاه دیگر قرارداد دارد، صحبت نکردم اما چند بازیکن قراردادشان تمام است و حق طبیعی است که سایر باشگاه‌ها در مورد آن‌ها صحبت کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد حضور ساکت در سپاهان گفت: وی به من اعتماد کرد و وارد باشگاه شدم، دنبال کسی وارد نشدم که نگران اتفاقات باشم، از من خواستند کمک کنم و تا جایی که می‌توانستم این راه را ادامه دادم؛ حضور یا عدم حضور من و ساکت ربطی به ادامه حضور یکدیگر در باشگاه ندارد، ثبات مهم‌ترین دلیل پیشرفت یک باشگاه است.

وی با اشاره به کیفیت و ساختار لیگ عنوان کرد: فکر می‌کنم فوتبال ما به تغییر ساختار مدیریتی و نوع فوتبال نیاز دارد، طبق آمار و ارقام از کشورهای حوزه خلیج فارس هم عقب‌تر هستیم، بیشتر با خلاقیت‌های فردی توانسته‌ایم چند بازیکن باکیفیت در خارج از ایران داشته باشیم و اغلب به مشکل می‌خورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =