حاجی دلیگانی

نماینده دوره نهم و دهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با انتصاب آقای عظیمیان و مدیریت جدید شاهد تحولات زیادی در فولاد مبارکه بودیم اظهار داشت: در مدتی که ایشان مسئولیت داشتند به نوعی توانسته اند از مشکلات ناشی از تحریم ها عبور کنند.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به اینکه صنعت را نبایستی سیاسی کرد و بایستی بر اساس آنچه که وظیفه تولیدش است مقایسه کرد و نه بر اساس مسائل حاشیه ای گفت: جابه جایی های پی در پی در این صنعت باعث آسیب زدن به این صنعت می شود.

وی با تاکید بر اینکه باید بر اساس شایسته سالاری عمل کرد، گفت: افرادی که توانمند هستند نباید جابه جا شوند چون می توانند در جایی که هستند بهره وری داشته باشند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از زیرمجموعه های صنعت فولاد، صنعت ساختمان است که می تواند در تولید و اشتغال اثرگذاری زیادی داشته باشد و به همین خاطر باید به نحوی برنامه ریزی شود که در افزایش قیمت ها به این صنعت اجحاف نشود.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار از صنعت فولاد به عنوان صنعت مادر نام برد و گفت: صنایع زیرمجموعه فولاد از خودرو سازی تا قطعه سازی و صدها شغل دیگر وابسته به این صنعت مادر هستند که اگر خللی در این صنعت ایجاد شود در صنایع دیگر هم اثرگذار است.

حاجی دلیگانی در پایان تصریح کرد: فولاد یک صنعت سرزنده بوده و در سال های اخیر هم سودآوری ممتازی را نسبت به خیلی از بخش های دیگر داشته و به عنوان یک ضرورت در کشور به شمار می رود که باید با توجه به زیرساخت هایی که دارد تقویت و حفظ شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =