محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نمی‌خواستم هزینه‌های گزافی برای باشگاه سپاهان درست کنم؛ اگر هم استعفا دادم به این دلیل که شاید مربی دیگری بتواند بیشتر از من کمک کند، از بچگی در سپاهان بودم و این تیم را دوست داشتم و دارم و به خاطر منافع شخصی هم به باشگاه سپاهان نیامده‌ام.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از شکست سه بر صفر تیمش برابر فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار کرد: نیمه اول تا دقیقه ۳۵ بازی خوبی ارائه دادیم و سعی کردیم از عقب بازی سازی کنیم و موقعیت‌های نسبتا خوبی داشتیم که باید بهتر استفاده می‌کردیم.

وی ادامه داد: از دقیقه ۳۵ به بعد تیم فولاد موقعیت‌های بهتری داشت و به گل رسید. ما اوایل نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم و دو، سه موقعیت خیلی خوب داشتیم و می‌توانستیم گل تساوی را بزنیم اما این گونه نشد و گل دوم را دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بیان کرد: بعداز دریافت گل دوم از نظر انضباطی به هم ریختیم زیرا چند هفته برده بودیم و تصور چنین باختی را نداشتیم و بعد هم گل سوم را دریافت کردیم. در نیمه دوم نمی‌توانم از بازیکنانم راضی باشم اما در مجموع از آن‌ها تشکر می‌کنم. به نظر من بازی از حالت طبیعی خارج شده بود و یک مقدار بیرون از زمین بحث‌ها خیلی بیش از حد بود و فکر می‌کنم این برای فوتبال ما خوب نیست.

نویدکیا خاطرنشان کرد: من از طرف خودم و باشگاه سپاهان فاجعه‌ای که برای مردم آبادان و مردم ایران رخ داده است، تسلیت می‌گویم.

وی همچنین درباره بازی نکردن آریا یوسفی، گفت: کمی در تیم بزرگ سپاهان بازی کردن سخت است زیرا بازیکنان بزرگ و خیلی خوبی دارد و شانس کمتری به او رسیده است. البته دو، سه بازی برای ما بازی کرده است. او را از تیم جوانان به تیم بزرگسالان آوردیم و فوتبالیست خوبی است.

وی در واکنش به سوالی درباره استعفاهای او در طول فصل، عنوان کرد: من در طول فصل تنها یک بار استعفا دادم که مسئولان هم قبول کردند. همچنین در مورد بازیکنان بزرگ باید بگویم هر کسی یک دیدگاهی دارد. وقتی من به سپاهان آمدم تیم فصل قبل با قلعه نویی پنجم شده بود و خیلی‌ها به من گفتند نفرات را تغییر بده، اما من دلم می‌خواست بیشتر از باشگاه مراقبت کنم و نمی‌خواستم هزینه‌های گزافی برای باشگاه سپاهان درست کنم زیرا فکر می‌کردم آن‌ها بازیکنان خوبی هستند و قطعاً به همین صورت بود و هستند و به من بسیار کمک کردند. حتی فصل گذشته سه بازیکن ما به اروپا رفتند و این نشان می دهد که نفرات باکیفیتی بودند.

نویدکیا افزود: به هر حال اگر هم استعفا دادم به این دلیل که شاید مربی دیگری بتواند بیشتر از من کمک کند. من از بچگی در سپاهان بودم و این تیم را دوست داشتم و دارم و به خاطر منافع شخصی هم به باشگاه سپاهان نیامده‌ام و به همین دلیل دلم می‌خواست اگر کسی بیشتر از من می‌توانست از نظر ساختاری فوتبال به سپاهان کمک کند، بیاید اما در کل من در مجموع این دو سال از خیلی از بازیکنانم راضی هستم.

سرمربی سپاهان تاکید کرد: درست است که بازی‌های حساسی را از دست دادیم اما برخلاف اینکه بازی‌های خوبی ارائه دادیم، نتوانستیم موقعیت‌های‌مان را به گل تبدیل کنیم و شاید اگر یک سوم یا یک چهارم از موقعیت‌های‌مان به گل تبدیل می‌شد، خیلی راحت‌تر در کورس رقابت می‌کردیم. اما این مهم اتفاق نیفتاد و کار به اینجا کشیده شد و امیدوارم سپاهان در آینده بتواند شرایط بهتری داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خیلی‌ها از من انتقاد می‌کنند که باید از داوران انتقاد کنی و باید با نیمکت حریف بحث کنی اما وقتی فوتبال دنیا را نگاه می‌کنی، نمی‌بینی که نیمکت‌ها با هم بحث کنند و این چیزها تمام شده‌اند و فکر می کنم این بحث ها در فوتبال ما به اواخر خودش می‌رسد و اگر می‌خواهیم فوتبال ما رشد کند، باید دیدگاه جدیدتر وارد فوتبال شود و نگرش و دیدگاه مربیان و باشگاه‌ها و حتی خبرنگاران و داوران تغییر کند و اگر این کار را نکنیم، همیشه درجا خواهیم زد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =