• ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
  • کد خبر: 25307
  • readingTime: ۱ دقیقه
مرضیه جعفری

سرمربی تیم فوتبال بانوان خاتون بم معقتد است که سطح کیفی مسابقات ارتقا یافته است‌.

به گزارش خبرنگار مرضیه جعفری، سرمربی خاتون بم در نشست خبری بعد از بازی تیمش برابر فولاد مبارکه سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سپاهان همیشه تیم خوبی است و کادر خوبی دارد و تیمی با اخلاق و با شخصیت است و از سوی باشگاه هم حمایت می‌شود. مشخص است که این تیم با برنامه پیش میرود و خوب کار میکند.

سرمربی تیم خاتون بم بیان کرد: هم بازی رفت و هم بازی برگشت با سپاهان بازی قشنگی بود و ما باید برای قهرمانی این بازی را می‌بردیم و این انگیزه ما را بیشتر می‌کرد. تیم سپاهان کادر خوب و بازیکنان خوبی دارد و امسال خوب بازی میکند.

وی در خصوص زهرا قنبری گفت: زهرا بازیکنی فوق العاده است و در هر شرایطی گل میزند و من به داشتن آن میبالم. ما هوادارانی داریم که همیشه با تیم هستند و امروز این هواداران آمده بودند که ما را همراهی کنند و ما خداروشکر توانستیم با تلاش مان جواب زحمت هواداران را بدهیم.

جعفری گفت: امروز فوتبالی به دور از حاشیه و تنش داشتیم و دو تیم علاوه بر جنگیدن رفاقت کردند. بها دادن مسئولان سپاهان به بانوانشان و برگزاری این بازی در سپاهان نشان می‌دهد که بانوان هم می‌توانند و تفاوتی با آقایان ندارند.

سرمربی خاتون بم تاکید کرد: از لحاظ کیفی این لیگ سطح بالاتری نسبت به قبل داشت اما فرسایشی بود و این فرسایشی بودن به ضرر تیم های بالای جدول بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =