سردار مهری

رئیس سازمان وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کل کشور روند افزایش حقوق سربازان در سال ۱۴۰۱ را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سردار تقی مهری پیش از ظهر امروز شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با شبکه خبر در خصوصافزایش حقوق سربازان اظهار داشت: با پیشنهاد دولت و موافقت و همراهی مجلس شورای اسلامی در سال جاری شاهد افزایش بیش از دو برابری حقوق سربازان نسبت به سال گذشته هستیم.

وی افزود: بر این اساس باید گفت حقوق سربازان در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۱۵ درصد افزایش داشته است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کل کشور با بیان اینکه حقوق سربازان در سال ۱۴۰۱ به سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است، گفت: این در حالی است که این حقوق در سال گذشته یک میلیون و ۴۹۰ هزار تومان بوده است.

وی با بیان اینکه حقوق و مزایایی که در فیش حقوقی هر سرباز نسبت به درجه و محل مأموریت تعیین شده است به این عدد و رقم افزایش حقوق اضافه می‌شود، ادامه داد: خدمت سربازی سه طیف دارد که به ترتیب سربازی، درجه داری و افسر جزئی است و حقوق‌ها هم بر اساس همین طیف ارتقا پیدا می‌کنند همچنین مقطع تحصیلی و جایگاه خدمت هم در حقوق‌ها تأثیر دارد.

سردار مهری با بیان اینکه حداقل حقوق یک سرباز دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است، اضافه کرد: در هفته گذشته منابع این افزایش حقوق در نظر گرفته شده و اجرایی و عملیاتی شده البته سربازان و یا حتی پایورانی که حقوق فروردین نگرفته اند در ماه‌های بعد به عنوان معوقه دریافت می‌کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کل کشور با تاکید بر اینکه امکان دارد حقوق یک ستوان یکم سرباز در منطقه عملیاتی به بیش از هشت میلیون تومان هم برسد، افزود: باید توجه داشت که حقوق سربازان در مناطق مرزی با دیگر نقاط نیز تفاوت دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =