• ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱
  • کد خبر: 25137
  • readingTime: ۱ دقیقه
بیان محمودی

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: روی کاغذ شانس قهرمانی داریم اما تیم‌هایی که با خاتون بم و  شهرداری سیرجان مسابقه دارند جز ذوب آهن تیم‌های قوی نیستند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، بیان محمودی، سرمربی تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان پس از برد یک بر صفر تیمش مقابل تیم ذوب آهن اظهار کرد: دربی بازی راحتی نیست و موفقیت در این بازی به مهره‌های دو تیم بستگی ندارد. از طرفی حساسیت بازی امروز هم به هر دو تیم فشار آوردند. به تیم مقابل فشار آوردیم اما کمی بدون هماهنگی بود و ضربه‌های زیادی به تیرک داشتیم.

وی درباره عملکرد فاطمه بپسندیده، زننده تک گل این بازی بیان کرد: او اول فصل که وارد تیم شد کمی استرس داشت و در ابتدای فصل نگران حضور در زمین بود اما آنقدر خوب بود که در همه بازی‌ها جز یک بازی در ترکیب بود. پیش از بازی به پسندیده گفتم با آسایش خاطر هرجا که حس کردی باید، توپ را بزن و همین کار را کرد و نتیجه خوبی به دست آمد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در خصوص احتمال قهرمانی این تیم در فصل جاری رقابت‌ها تصریح کرد: روی کاغذ شانس قهرمانی داریم اما تیم‌هایی که با خاتون بم و شهرداری سیرجان مسابقه دارند جز ذوب آهن تیم‌های قوی نیستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =