محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت نامشخص ورزشگاه میزبان بازی پرسپولیس و سپاهان گفت: اگر سازمان لیگ مقتدر بود، باید برای مشخص شدن ورزشگاه ضرب العجل می‌داد؛ در حق تیم ما اجحاف می‌شود و ما واقعا بالاتکلیف هستیم، اول به ما گفتند مشهد، ما حتی آنجا هتل هم گرفتیم؛ نمی‌دانم چرا همچین کاری می‌کنند، واقعا عجیب است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محرم نویدکیا پس از برتری یک بر صفر سپاهان برابر پیکان در هفته بیست و ششم لیگ برتر در نشست خبری اظهار کرد: یک نیمه اول فوق‌العاده با مالکیت بالا داشتیم و تا جایی که می‌توانستیم از فضاها استفاده کردیم. پیکان از لحاظ سازماندی دفاعی یکی از بهترین تیم‌ها است و ایجاد موقعیت مقابل آنها سخت است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: زمین شرایط خوبی داشت و بچه‌ها به خوبی توپ را به گردش در آوردند. سعی کردیم مراقب ضد حملات پیکان باشیم. نیمه دوم هم تا جایی که می‌توانستیم برنامه تیمی خود را ادامه دادیم و از ضد حملات احتمالی پیکان مراقبت کردیم، اما پس از گل و در ۱۵ دقیقه آخر عقب نشستیم که طبیعی بود. نتیجه بازی اصفهان را می‌دانستیم و این شانس را به خودمان دادیم که به تیم دوم نزدیک‌تر شویم.

وی گفت: بازیکنان تعویضی ما به خوبی تیم پیکان را پرس کردند و جلوی حملات این تیم را گرفتند، ضمن اینکه در دقایق پایانی روی ضد حملات شانس گلزنی نیز داشتیم. در نهایت با ارائه یک بازی خوب توانستیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم و شرایط خود را بهبود یابیم.

نویدکیا درباره شرایط بازی با پرسپولیس در هفته آینده لیگ برتر تاکید کرد: با تیم دوم جدول پنج امتیاز فاصله داریم، اما به دلیل بازی رو در رو با این تیم می‌توانیم به کسب رده دوم امیدوار باشیم. هر چیزی که در فوتبال امکان دارد رخ دهد.

سرمربی تیم سپاهان درباره مشخص نبودن ورزشگاه میزبان بازی سپاهان و پرسپولیس تصریح کرد: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوق‌العاده در این موضوع ضعیف عمل کردند. در نیم فصل اول از یک ماه پیش از مسابقه برای مشخص شدن زمین میزبان به ما فشار می‌آوردند و ما نیز طبق روال و برنامه‌ریزی دقیق این کار را انجام دادیم. در حالی که چهار روز دیگر بازی است و ما باید پرواز و هتل بگیریم، هنوز وضعیت میزبان بازی برگشت مشخص نیست. اینجاهاست که سیستم شگ برانگیز می‌شود، برای فوتبال ما این مسائل خوب نیست.

وی افزود: از روزی که به عنوان سرمربی وارد باشگاه سپاهان شدم، تمام تلاش خود را برای نزدیک‌تر کردن روابط این دو باشگاه انجام دادم، اما اگر واقعا مشکل از پرسپولیس است باید تاسف خورد. اما اگر آن‌ها هم تقصیر ندارند، سازمان لیگ باید پاسخ‌گو باشد. به نظر من اگر سازمان لیگ مقتدر بود، باید برای مشخص شدن ورزشگاه ضرب العجل می‌داد. در حق تیم ما اجحاف می‌شود و ما واقعا بالاتکلیف هستیم، اول به ما گفتند مشهد، ما حتی آنجا هتل هم گرفتیم. نمی‌دانم چرا همچین کاری می‌کنند، واقعا عجیب است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =