• ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷
  • کد خبر: 24740
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمدرضا رجبی

سرمربی تیم هندبال شهید شاملی پس از باخت به سپاهان در فینال گفت تاکید کرد که تیمش در بازی دوم جنگده‌تر ظاهر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدرضا رجبی، سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون پس از شکست تیمش در نخستین دیدار فینال لیگ برتر برابر تیم هندبال سپاهان به خبرنگاران گفت: خوشحالم که هر دو تیم بازی بسیار خوب و جذابی را ارائه دادند و به هر دو تیم تبریک می‌گویم. بازی فراز و فرودهای زیادی داشت و در برخی از مقاطع بازیکنانم احساسی و کم‌تجربه عمل کردند و در ضربات نهایی ناکام بودیم و در نهایت نتیجه را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: در مجموع از عملکر بازیکنانم رضایت دارم. گرچه در برخی از مقاطع بازی اشتباهاتی داشتند اما در کل از آنها رضایت دارم. تلاش خواهیم کرد برای بازی بعد بازگشت خوبی داشته باشیم و با ارائه یک بازی بهتر بتوانیم نتیجه مطلوبی کسب کنیم.

رجبی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم در بازی بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم و بتوانیم شرایط مسابقه را به گونه‌ای پیش ببریم که نتیجه خوبی را به دست بیاوریم. مطمئن باشید در دیدار بعدی جنگده‌تر ظاهر خواهیم شد.

گفتنی است، تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در فینال اول لیگ برتر هندبال کشور برابر سپاهان تن به شکست 23 بر 19 داد؛ مسابقه فینال دوم بین این دو تیم ۱۹ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =