گل گهر فولاد

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور در اهواز میزبان گل‌گهر سیرجان بود. تقابل این دو تیم که برای رده چهارمی در جنگ هستند، یک تقابل ویژه هم داشت، حضور امیر قلعه‌نویی روی ترکیب گل‌گهر و حضور جواد نکونام روی ترکیب فولاد خوزستان. اگرچه دو دو مربی استقلالی رابطه گرمی با یکدیگر ندارند، اما روزگارانی در استقلال به عنوان شاگرد و مربی همکار بودند.

در این بازی فولاد که به تازگی از مسابقات آسیایی بازگشته بود، آغاز بهترین داشت و توانست با چند موقعیت فروزان به دردسر بیاندازد. در سوی دیگر زمین نیز گل‌گهر با دل بستن به توپ‌های بلند سعی داشت در نیمه اول شرایط بازی به سود خودش تغییر دهد، اما استراتژی دو تیم با هشیاری مدافعان و دروازه‌بانان دفع شد. عنصر احتیاط در بازی دو تیم به خوبی دیده می‌شود و کمتر پیش می‌آمد تا تیمی سراپا حمله شود.

تلاش‌های دو تیم در نیمه اول کم اتفاق، بی نتیجه ماند و بازی با تساوی بدون گل در نیمه اول به پایان رسید تا همه چیز در نیمه مربیان مشخص شود. در نیمه دوم تیم فولاد کمی به بالا آمد و توانست عملکرد بهتری داشته باشد، آن‌ها روی نفوذ از کناره‌ها و پاس‌های در عمق خطرناک ظاهر شدند و در نهایت در دقیقه ۶۹ توانستند روی پاس عالی رضاوند و ضربه تمام کننده پاتوسی قفل دروازه گل گهر را بکشنند.

اما این پایان ماجرا نبود و پس از این گل گل گهر برای جبران نتیجه به آب و آتش زد. قلعه‌نویی سعی کرد با آوردن بهنام برزای و شایان مصلح به داخل زمین فشار حملات را افزایش دهد و در این امر نیز موفق بود و تیمش توانست در دقیقه به گل تساوی دست یابد. پاس رو به بیرون عاشوری از سمت راست محوطه جریمه فولاد به علیرضا آرتا رسید و این بازیکن چسبیده به خط محوطه جریمه با شلیکی دیدنی دروازه گردان را باز کرد.

پس از تساوی دوباره بازی، این تیم فولاد بود که در دقایق پایانی بهتر ظاهر شد و نکونام سعی کرد تا تعویض‌های تهاجمی دیرهنگام شرایط را به سود تیم خود تغییر دهد. اما در نهایت دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند.

گفتنی است، با این نتیجه فولاد خوزستان ۳۹ امتیازی شد و به رده چهارم جدول لیگ برتر صعود کرد و گل‌گهر با ۳۶ امتیاز در رده ششم باقی ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =