محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران گفت: باورمان نمی‌شود که به این شکل و به این زودی از مسابقات کنار رفتیم. برنامه‌ریزی خوبی برای این رقابت‌ها داشتیم، اما آن شانس فوتبالی که نیاز بود را نداشتیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محرم نویدکیا در نشست خبری پس از بازی با الدحیل که همراه با شکست پنج بر دو سپاهان و حذف نماینده ایران از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بود، اظهار کرد: به دلیل هم زمان نبودن بازی‌ها مجبور بودیم با اختلاف زیاد این بازی را ببریم و ریسک زیادی کردیم. از این روی موقعیت زیادی به حریف دادیم و در نیمه اول نیز آن‌ها از تک موقعیت‌ها استفاده کردند و ما از موقعیت‌های بسیار زیاد خود استفاده نکردیم. در نیمه دوم دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند که ما از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران ادامه داد: مسئولیت شکست با من است، از تمام هواداران عذر خواهی می‌کنم، بازیکنان تمام تلاش خود را کردند. باورمان نمی‌شود که به این شکل و به این زودی از مسابقات کنار رفتیم. برنامه‌ریزی خوبی برای این رقابت‌ها داشتیم، اما آن شانس فوتبالی که نیاز بود را نداشتیم.

وی درباره بی‌دقتی بازیکنان در زدن ضربات نهایی تاکید کرد: به دلیل نیاز مبرم تیم ما به برد، بازیکنان ما آرامش لازم برای زدن ضربات آخر را نداشتند. آن‌ها دقت بیش از حدی برای ضربات نهایی به خرج دادند و این دقت زیاد از حد گاهی اوقات از اصول خود خارج می‌شود.

نویدکیا در پاسخ به سوالی مبنی بر برگزاری متمرکز مسابقات در عربستان، تصریح کرد: بازیکنان ما با این روند بازی از بین می‌روند، امیدوارم AFC برنامه‌ریزی بهتری داشته باشد و صرفا برگزاری این بازی‌ها به هر قیمت دغدغه نباشد. اینکه بازیکنان ۲۰ روز دور از خانه خود مسابقات را برگزار کنند بسیار سخت است، در تمام دنیا بازی‌ها به صورت رفت و برگشت است. امیدوارم سال‌های بعد همه تیم‌ها شرایط برابر داشته باشند و پر قدرت به مسابقات بازگردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =