تیم هندبال شهید شاملی کازرون

شهید شاملی کازرون با برتری در بازی اول نیمه نهایی لیگ برتر هندبال یک گام به فینال این رقابت‌ها نزدیک شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در نخستین دیدار از مرحله پلی‌آف لیگ برتر هندبال ایران نیروی زمینی شهید شاملی کازرون موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ مقابل ذوب‌آهن اصفهان به پیروزی دست یابد. در این دیدار که به میزبانی سالن ملت اصفهان برگزار شد ذوب‌آهن میزبان نیمه نخست را با نتیجه ۱۰ بر ۹ مقابل حریف واگذار کرد. دیدار دو تیم در نیمه دوم نیز پایاپای دنبال شد و در نهایت این نیروی زمینی شهید شاملی کازرون بود که با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ مقابل نماینده اصفهان به پیروزی دست یافت.

در ۱۵ دقیقه اول بازی شاهد مصاف پایاپای دو تیم بود و چند سیو زیبا از علی رحیمی و فواد فرهادی دروازه‌بانان دو تیم بازی را جذاب‌تر نمود. در دقیقه ۱۶ برای اولین بار در این نیمه ذوب‌آهن از حریف با یک گل پیشی گرفت اما این نتیجه تا دقیقه ۱۹ بیشتر دوام نیاورد و شهید شاملی کازرون با یک گل از ذوبی‌ها پیش افتاد. در دقیقه ۲۱ برای اولین بار شهید شاملی اختلاف را به دو گل رساند اما در دقیقه ۲۵ ذوب‌آهن با حساب ۸-۹ باز هم جلو افتاد. در نهایت نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۱۰ بر ۹ به سود نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به پایان رسید.

شهید شاملی نیمه دوم را با برتری آغاز کرد و اختلاف را در پنج دقیقه اول به ۳ گل رساند.سیوهای علی رحیمی و فرصت‌طلبی بازیکنان شاملی در فاز تهاجمی سبب شد در دقیقه ۱۲ نیمه دوم نتیجه ۱۶-۱۱ به سود نماینده کازرون شود. در ادامه کار تلاش‌های ذوب‌آهن اصفهان بدون نتیجه ماند و تنها با دو اختلاف امتیاز ذوبی‌ها نتیجه را به نیروی زمینی شهید شاملی کازرون واگذار کردند.

دیدار برگشت دو تیم روز یازدهم اردیبهشت ماه به میزبانی کازرون برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =