• ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۵
  • کد خبر: 24252
  • readingTime: ۱ دقیقه
محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران گفت: بازیکنان بازی که روبه روی التعاون انجام دادند، نشان دادند لیاقت صعود دارند؛ اما این موضوع نیاز به هوش و تمرکز بالا و استفاده از موقعیت‌ها دارد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران پس از تساوی این تیم برابر التعاون در نشست خبری اظهار کرد: در نیمه اول هر دو تیم منظم بازی کردند و بازی پایاپای دنبال شد، اما در نیمه دوم خیلی غافلگیرانه گل دریافت کردیم و سعی کردیم با تعویض‌ها ریسک بیشتری در مسائل هجومی داشته باشیم. در نیمه دوم خوب بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم که باید بهتر از آن‌ها استفاده می‌کردیم.

وی ادامه داد: دو ضربه تیم ما به تیر دروازه حریف برخورد کرد ضمن اینکه شوت‌های خیلی خوب داشتیم که می‌توانستیم گل بزنیم. کم شانس بودیم وگرنه می‌شد که برنده بازی باشیم. با این حال همین یک امتیاز هم به ما امید می‌دهد تا در دو بازی آینده نیز به تلاش خود ادامه دهیم.

سرمربی سپاهان درباره قضاوت بازی و برخی تصمیمات داور اردنی، تصریح کرد: درباره داوری نباید نظری بدهم و درست نیست، اما یک سری بحث‌های داوری است که باید کارشناسان درباره آن صحبت کند.

نویدکیا درباره ضعف بازیکنان سپاهان در زدن ضربات آخر، توضیح داد: دو بازی مهم قبلی را از دست داده بودیم و فشار زیادی رو بازیکنان بود، آن‌ها با تلاش زیاد و آمادگی خوبی وارد مسابقات شدند، اما بازی‌های گذشته تیم را از شرایط آرمانی خارج کرد. بازیکنان با این بازی که انجام دادند نشان دادند لیاقت صعود کنند، اما این موضوع نیاز به هوش و تمرکز بالا و استفاده از موقعیت‌ها دارد. از بازیکنان بخاطر تلاش زیاد خود تشکر دارم، مسئولیت این اتفاقات به عهده من است و باید جوابگو باشم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر دیر بودن تعویض‌های سپاهان، گفت: با یک استراتژی وارد بازی شدیم، اما گل خوردن در دقایق ابتدایی نیمه دوم برنامه ما را به هم ریخت. می‌توانستیم زودتر برخی تعویض‌ها را انجام دهیم، اما همه بازیکنان در زمین خوب ظاهر شدند و به آن‌ها فرصت دادیم تا شانس خود را امتحان کنند. از طرفی نمی‌توان تغییرات زیادی در تیم ایجاد کرد، زیرا ممکن است سازماندهی تیم از بین برود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =