• ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
  • کد خبر: 24062
  • readingTime: ۲ دقیقه
محرم نویدکیا

سرمربی تیم فولاد سپاهان ایران گفت: مهم ترین نکته برای من ساختار تاکتیکی درست تیم و حفظ این ساختار در تمام دقایق بازی است، بازی منظم برای من بسیار اهمیت دارد و علاقه ندارم تیمم فوتبال شانسی بازی کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران امروز، چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با التعاون عربستان اظهار کرد: تیم‌های حاضر در رقابت‌های آسیایی شناخت بهتری از هم پیدا کردند، از طرفی هر دو تیم سپاهان و التعاون بازی قبلی خود را از دست دادند. در مسابقه قبلی مقابل الدحیل بازی خوبی انجام دادیم، اما همیشه برای بازی خوب امتیاز نمی دهند.

وی ادامه داد: در برابر التعاون باید برای همه دقایق بازی باید برنامه داشته باشیم. بازی بسیار مهم و سرنوشت سازی است و با اتفاقاتی که در گروه افتاده همه تیم‌ها شانس صعود دارند و این رقابت تا روز آخر ممکن است ادامه پیدا کند. باید در ابتدا بازی خوبی انجام دهیم و در کنار آن به نتیجه خوبی هم دست یابیم.

سرمربی تیم سپاهان ایران درباره تیم‌های عربستانی گفت: هر بازی شرایط خود را دارد، تیمهای عربستانی کیفیت خوبی دارند و همیشه حریفان سرسختی بودند. به این مسائل آگاه هستیم و اگر می‌خواهیم صعود کنیم در تمام بازی باید با تمرکز ۱۰۰ درصد و با تمام وجود بازی کنیم. بازی در برابر التعاون در زمین خانگی این تیم و مقابل تماشاگر آن کار سختی است و تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

نویدکیا در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا دو تیم بازی هجومی ارائه خواهد داد یا خیر، توضیح داد: در گروهی هستیم که هر چهار تیم در کشورهای خود فوتبال هجومی بازی می‌کنند. این تیم‌ها بازیکنان سرعتی و با کیفیت دارند و میل به بازی هجومی در آن‌ها بیشتر است. همچنین در تمام بازی‌های این گروه گل زده شده است. در روز آینده نیز هر دو تیم علاقه به فوتبال هجومی دارند و هواداران ممکن است در هر لحظه شاهد گل باشند. این اتفاق تا روز آخر این گروه صدق می‌کند و احتمالا شاهد گلزنی در همه بازی‌ها باشیم.

وی درباره سبک بازی سپاهان تاکید کرد: بازی به بازی سعی در ارائه بازی منظم در ساختار مشخص خود داریم. مهم ترین نکته برای من ساختار تاکتیکی درست تیم و حفظ این ساختار در تمام دقایق بازی است. با این حال بازی‌ها فشرده بوده و هر تیمی ممکن است اشتباهاتی داشته باشد، اما بازی منظم برای من بسیار اهمیت دارد و علاقه ندارم تیمم فوتبال شانسی بازی کند. اتفاقاتی فوتبالی وجود دارد و نمی‌شود از آن فرار کرد، باید در ساختار دفاعی بیشترین دقت و کمترین اشتباه را داشته باشیم و در ساختار هجومی از موقعیت‌ها بهترین بهره را ببریم.

گفتنی است، مسابقه بین سپاهان ایران و التعاون عربستان در قالب هفته سوم مسابقات دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ در ۴۵ دقیقه بامداد روز جمعه، بیست و ششم فروردین ماه در ورزشگاه ملک عبدالله عربستان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =