• ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰
  • کد خبر: 23790
  • readingTime: ۱ دقیقه
لوسیانو پریرا، فولاد خوزستان، جواد نکونام

بازیکن تیم فوتبال فولاد ایران گفت: شما باید تمرکز بیشتری روی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا داشته باشید چون با یک اشتباه کوچک، حریف بازی را به نفع خودش تمام می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، لوسیانو پریرا، مهاجم تیم فولاد ایران امروز، چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با الغرافه اظهار کرد: فردا بازی سختی داریم، زیرا الغرافه تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی دارند. بازیکنان این خطرناک هستند و از کیفیت‌ خوبی برخوردارند، اما ما هم تیم خوبی هستیم و فکر می‌کنم بازی خوبی خواهیم داشت. اگر آنچه در تمرینات انجام دادیم؛ در بازی اجرا کنیم یک بازی خوب به نمایش می‌گذاریم.

شیمبا درباره سطح لیگ ایران گفت: فکر می‌کنم 10 سال پیش به لیگ ایران رفتم، این لیگ را دوست دارم چون سخت و قدرتمند است. تیم‌های خوب و بازیکنان خوبی دارد. بعضی وقت‌ها فکر می‌کنم کشور دیگری نمی‌توانم بازی کنم با این که با پیشنهاداتی هم مواجه شدم ولی ترجیح می‌دم همان‌جا بازی کنم. واقعا این لیگ را دوست دارم.

کاپیتان تیم فولاد ایران افزود: وقتی به ایران آمدم ۲۸ ساله بودم ولی الان ۳۸ سال دارم اما عملکردم تفاوتی با فصل اول حضورم نداشته، چون من با همان ذهنیت فصل اول بازی می‌کنم. هیچ وقت ذهنیتم را تغییر ندادم. هرگز به سنم فکر نکردم. تلاش می‌کنم بهترینم را ارائه کنم و تفاوتی قائل نشوم.

وی با اشاره به رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا تاکید کرد: سه بار در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردم و این بازی‌ها را دوست دارم زیرا برابر تیم‌های بزرگ، بازیکنان خوب و با کیفیت بازی می‌کنیم. اگر یک فضای کوچک به این بازیکنان بدهید، کار را تمام می‌کنند. شما باید تمرکز بیشتری روی بازی داشته باشید چون همانطور که گفتم با یک اشتباه کوچک، حریف بازی را به نفع خودش تمام می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =