• ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳
  • کد خبر: 23594
  • readingTime: ۱ دقیقه
محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی سپاهان و صنعت نفت جذاب است چون سعی می‌کنند فوتبال خوبی بازی کنند و این مساله موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کند. تمام هواداران از این بازی لذت بردند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی چهار بر دو تمیش مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری اظهار کرد: مثل همیشه بازی فوق العاده جذابی بود. بازی این دو تیم جذاب است چون سعی می‌کنند فوتبال خوبی بازی کنند و این مساله موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کند. تمام هواداران از این بازی لذت بردند.

وی ادامه داد: این بازی یک نقطه تاریک داشت، پیش‌تر اعلام کردند بازی با هوادار است اما متاسفانه آن‌ها را در استادیوم ندیدیم. ای کاش بودند و از این بازی لذت می‌بردند.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه «بازی در ابتدا پایاپای پیش می‌رفت» تاکید کرد: در بهترین زمان ممکن به گل رسیدیم و به همین‌خاطر از فشار خارج شدیم. بعد از آن حریف بازی خوبی انجام داد و چند موقعیت خوب هم داشت. ولی بازی را خوب اداره کردیم و به گل دوم و سوم رسیدیم. این اتفاق باعث شد از لحاظ ساختاری شرایط بهتری پیدا کنیم. بتوانیم عقب زمین خوب پاس بدهیم و با اعتماد به‌نفس بیشتری بازی را اداره کنیم.

نویدکیا درباره شرایط بازی در نیمه دوم توضیح داد: در این نیمه حریف با تعویض‌هایش سعی کرد فشار بیشتری بیاورد و از کناره‌ها ضربه بزند. ارسال‌های خوبی داشتند. موقعیت‌های خوبی ایجاد کردند. اگر کمی منطقی‌تر و باهوش‌تر بودیم روی ضدحملات فضاهای خیلی خوبی داشتیم.

وی گفت:‌ به‌عنوان یک تیم حرفه‌ای باید از فضاهای پشت مدافعین خیلی بهتر استفاده می‌کردیم. چندبار استفاده کردیم ولی باید بیشتر استفاده می‌کردیم. باید می‌توانستیم شانس‌هایمان را بهتر امتحان کنیم. در مجموع بازی جذابی بود. این دو تیم خیلی خوب بازی می‌کنند و این نوع فوتبال حس خوبی به هواداران می‌دهد. امیدوارم تیم صنعت نفت آبادان موفق باشد. تیم خوبی هستند و فوتبال خوبی بازی می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =