دیدار نوروزی مدیرعامل مهندس عظیمیان با مدیران و کارکنان شرکت فولاد مبارکه اصفهان

مدیر محترم اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: همراهی مدیران فولاد مبارکه با کارگران شرکت ستودنی است.

به گزارش ایراسین به نقل از رادیو فولاد، منصوره سلیمان زاده با تبریک هفته کار و کارگر  گفت: هر ساله هفته کار و کارگر از پنجم لغایت یازدهم اردیهشت ماه برگزار می شود که من به نوبه خود این هفته را  به همه کارگران و به ویژه مدیران فولاد مبارکه که همواره حامی کارگران بوده اند و همراهی آنها با کارگران ستودنی است، تبریک می گویم و برای همه آنها آرزوی سلامتی دارم. 
وی با اشاره به اینکه در طول این هفته در استان اصفهان  بالغ بر 300 برنامه در بنگاه های اقتصادی و دستگاه هایی که با قشر کارگر در ارتباط بودند برگزار شده است افزود: دیدار برگزیدگان کارگران با مقام معظم رهبری، حضور در گلستان شهدا و تجدید میثاق با شهدای انقلاب و شهدای کار و کارگر، برگزاری مسابقات متعدد ورزشی در رشته های مختلف، صعود کارگران به قله2200 متری در شهرستان نطنز و برگزاری نشست مطبوعاتی مدیر کل تعاون کار و امور اجتماعی همراه با مدیریت درمان از جمله برنامه های برگزار شده در طول این هفته بوده است.
مدیر محترم اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان به برگزاری جشن بزرگ کارگران خانواده فولاد مبارکه در سالن فولاد مبارکه اشاره کرد و گفت: در این جشن1200 نفر از قشر کارگر این شرکت در آنجا حضور داشتند و از کارگران ملی در سطح استان و کشور که در مسابقات مقام آوردند تقدیر به عمل آمد.
سلیمان زاده به مشارکت بسیار خوب کارگران اصفهانی در جشنواره امتنان نیز اشاره کرد و گفت: 4121 نفر از کارگران در سامانه چشنواره امتنان ثبت نام کردند که 1200 نفر از آنها به مرحله داوری وارد شدند و در نهایت  از این تعداد 5 نفر کارگر نمونه استانی و سه نفر کارگر نمونه ملی منتخب و مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =