ذخایر راهبردی کالاهای اساسی کشور

معاون بازرسی اداره کل مدیریت عملکرد و سلامت اداری سازمان تعزیرات کشور گفت:

محمد طالبیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: به دستور رئیس سازمان تعزیرات کشور بازرسی‌های میدانی و مویرگی مختلفی از کل استان‌ها داریم. در همین راستا با همکاری اداره کل تعزیرات استان و اداره کل سازمان صمت استان گشت مشترکی بین این دو سازمان برای نظارت بر توزیع کالاهای اساسی مردم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به ویژه «سیتی سنتر» و «هایپر می» تشکیل شده است.

وی افزود: در این بازدیدها مشکلات مردم را دیدیم و شنیدیم؛ برای ما مهم است که بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم. دولت ما یک دولت مردمی است و امیدواریم بتوانیم تا حد توان رضایت مردم را جلب کنیم.

معاون بازرسی اداره کل مدیریت عملکرد و سلامت اداری سازمان تعزیرات کشور با بیان اینکه وظیفه ذاتی این اداره بازرسی است، اظهار کرد: سازمان صمت یکی از پایه‌های استوار بازرسی است به همین دلیل از ریاست سازمان صمت اصفهان درخواست داریم برای همکاری و نظارت بر بازرسی و گشت مشترک، حداکثر توان خود را استفاده کنند زیرا در روزهای انتهایی سال هستیم و ماه مبارک رمضان را نیز در پیش داریم بنابراین مردم انتظار دارند که بتوانیم سفره‌شان را گسترش دهیم.

طالبیان ادامه داد: در تلاشیم تا با کمک سازمان تعزیرات و صمت، جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت در کنار نیروی انتظامی این مهم را عملیاتی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =