• ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
  • کد خبر: 22970
  • readingTime: ۲ دقیقه
مهدی تارتار

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:مهدی تارتار واقعا یکی از بهترین مربی‌های فوتبال ما است، او کار بزرگی کرده و برای مثال محمدحسین اسلامی بازیکنی که تا دو ماه پیش در امید ها هم ذخیره بود امروز یک سوپراستار در تیم ما شده. این جای تبریک دارد و فوتبال ایران باید به احترام آقای تارتار بایستد و دست بزند که چنین شجاعتی را دارد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، حسین پاشایی، مربی تیم ذوب آهن پس از برد مقابل آلومینیوم اراک به جای مهدی تارتار که در حاشیه بازی اخراج شده بود در نشست خبری حاضر شد و اظهار کرد: این بازی از لحاظ تاکتیکی و فنی یکی از بهترین بازی‌های لیگ امسال بود و از نتیجه هم حرف من را ثابت می‌کند. باید یک تبریک جانانه به بازیکنان‌مان بگویم که جانانه جنگیدند و سه امتیاز بازی را در کنار یک بازی فوق العاده خوب کسب کردند. ۹۰ دقیقه بازی تحت برنامه هایی که از پیش تعیین کرده بودیم پیش رفت و خدا را شکر می‌کنیم که در کنار یک بازی خوب، یک نتیجه خیلی خوب هم گرفتیم. امیدوارم که این روند در ادامه راه و بازی های آینده ادامه دار باشد.

وی درباره روندی که ذوب آهن از ابتدای فصل تاکنون طی کرده، توضیح داد: در ابتدای فصل ما یک پوست اندازی کامل داشتیم؛ بازیکنانی که از تیم ما رفتند و بازیکنان جدیدی اضافه شدند که باید هماهنگ می‌شدند. ما ربات نیستیم که با قطعه کنار هم بگذارند و کارایی خوبی داشته باشیم. در فوتبال باید حتمال هماهنگی به وجود بیاید. متاسفانه تقریبا نیم فصل طول کشید تا ما به این هماهنگی برسیم، خیلی به کار خودمان امید داشتیم. آدم های عجولی هم از پشت تحریک می‌کردند و تهمت می‌زدند اما خدا را شاکریم که خدا عنایت کرده و بچه ها هم در کنار آقای تارتار به آن خودباوری رسیده‌اند.

مربی ذوب‌آهن ادامه داد: مهدی تارتار واقعا یکی از بهترین مربی‌های فوتبال ما است، او کار بزرگی کرده و برای مثال محمدحسین اسلامی بازیکنی که تا دو ماه پیش در امید ها هم ذخیره بود امروز یک سوپراستار در تیم ما شده. این جای تبریک دارد و فوتبال ایران باید به احترام آقای تارتار بایستد و دست بزند که چنین شجاعتی را دارد. با شرایط سختی که ما در هفته های قبل داشتیم توانستیم تیم را به اینجا برسانیم که مقابل تیم آلومینیوم که نیم فصل اول صدرنشین بود توانستیم چهار گل بزنیم و چند گل هم نزدیم و این نشان می‌دهد کار واقعا در حال پیشرفت است.

پاشایی درباره وضعیت آشوری و خدابنده‌لو در این بازی تعویض شدند گفت: این دو بازیکن را دکتر ها باید معاینه کنند و انشاالله که مشکل خاصی نباشد.

وی در خصوص دیدار هفته آینده ذوب آهن مقابل مس رفسنجان عنوان کرد: هفته آینده یک بازی فوق العاده سنگین و مهمی مقابل مس رفسنجان داریم؛ بازی رفت مقابل این تیم باخته‌ایم و امیدواریم که با تمرینات خوب باخت دور رفت را جبران کنیم.

پاشایی در پایان در مورد داوری این بازی گفت: اقای عادل و کمک هایش امروز، روز فوق العاده خوبی را پشت سر گذاشتند و قصاوت بی نقصی را انجام دادند و تنها ایراد آنها اخطاری بود که به آقای تارتار دادند. ن بیشتر از ۱۵ سال است که کنار آقای تارتار کار می‌کنم و ایشان یکی از سالم ترین و فنی ترین مربی های ایران هستند. نمی‌دانم داور چهارم تحت تاثیر چه چیزی قرار گرفت که داور را خواست و این کار را کرد. آقای تارتار کوچکترین بی احترانی نکرد و در حال صحبت کردن بود که به سمت و سویی رفت که آقای تارتار اخراج شد و متاسفانه ایشان را برای بازی بعد نداریم ولی فکر می‌کنم تنها ایراد آقای عادل، اخراج آقای تارتار بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =