کنفرانس ریخته گری

مدیر پارک علم و فناوری استان هرمزگان در مراسم افتتاحیه دومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم گفت: پارک علم و فناوری هرمزگان در تعامل با شرکت فولاد هرمزگان درصدد نخبه‌پروری از دوران کودکی است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، صبح روز سه‌شنبه، ۱۷ اسفندماه، دومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم در تالار آوینی شهر بندرعباس به میزبانی شرکت فولاد هرمزگان آغاز به کار کرد. در مراسم افتتاحیه این کنفرانس علی فتی مدیر پارک علم و فناوری استان هرمزگان اظهار کرد: فولاد هرمزگان در انقلاب صنعتی چهارم و هوشمند سازی پیشرو است و فناوری در فولاد هرمزگان نقش مهمی و تعیین‌کننده‌ای دارد.

وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری این زمینه را دارد که ایده‌های مورد توجه در این کنفرانس را به سمت اجرایی هدایت نماید، افزود: برای پذیرش ایده‌های جدید از سمت نوآوران و پژوهشگران پارک فناوری این آمادگی را برای همکاری با شرکت فولاد هرمزگان دارد. فولاد هرمزگان به عنوان صنعت بزرگ در ارتباط با دانشگاه ها سرآمد است.

فتی با اشاره به تعامل دانشگاه هرمزگان با شرکت فولاد هرمزگان گفت: دانشگاه صنعتی اصفهان و صنعتی شریف در همکاری با دانشگاه هرمزگان این فرصت را فراهم کرده اند تا بتوان رشته مهندسی مواد را برای اولین بار در دانشگاه هرمزگان برگزار کند.

وی اضافه کرد: درصدد هستیم علاوه بر حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی و تعامل سازنده پارک علم و فناوری و حمایت از ایده‌های جدید، در پرورش نخبه از سنین پایین برنامه‌ریزی و آموزش های مناسب آن را از دوران کودکی ایجاد کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =