فوتسال سپاهان اصفهان و زندی بتن کلاردشت

تیم فوتسال فولاد مبارکه سپاهان در دیدار با تیم فولاد زرند به برتری دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال کشور میزبان تیم فولاد زرند ایرانیان در سالن آبفای اصفهان بود. این دو تیم در حالی در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها مقابل یکدیگر قرار گرفتند نتیجه این دیدار روی جایگاه‌ آن‌ها در جدول تاثیری نداشته و دو تیم نیز سعی کردند به جوان‌های خود بازی دهند.

در این بازی زرندی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و روی یک غافلگیری در دقایق ابتدایی به گل اول دست یافتند. شاگردان باغبانباشی در سپاهان بعد از دریافت این گل به خود آمدند و نبض بازی را برای دقایق در دست گرفتند و فشار زیادی به حریف وارد کردند. ضربات متوالی بازیکنان سپاهان با هشیاری و واکنش‌های عالی بازیکنان زرند همراه بود و سپاهان تا دقایق پایانی نیمه اول موفق به گلزنی نشد.

اما در لحظات پایانی این نیمه، روی یک حرکت حساب شده تیم زرندی بالاخره غافلگیر شد و میلاد چراغی توانست گل مساوی را به ثمر برساند. لحظات پایانی نیمه اول بسیار حساس و نفس‌گیر دنبال می‌شد و در ثانیه‌های پایانی این نیمه زرندی‌ها بار دیگر روی ضربه محمدی به برتری دست یافتند. بدین ترتیب نیمه اول این بازی با برتری فولاد زرند به پایان رسید.

باغبانباشی در نیمه دوم با چند تعویض سعی کرد جریان بازی را تغییر دهد، از همان ابتدای این نیمه سپاهان به حریف فشار آورد و پس از گذشت پنج دقیقه از این نیمه چراغی برای بار دوم بازی را به تساوی کشاند. این اتفاق بار دیگر رضا کردی را مجبور کرد که تیمش را بالا بیاورد، اما این فشارها فایده نداشت و باز هم سپاهان بود که توپ را در اختیار داشت. غفلت بازیکنان سپاهان یک ضدحمله به فولاد زرند داد که این ضد حمله با خطای بازیکن سپاهان تبدیل به پنالتی برای زرند شد. این پنالتی را اکبرزاده تبدیل به گل سوم فولاد زرند کرد.

در ادامه فولاد زرند یک پنالتی دیگر نیز به دست آورد که فرهاد ابراهیمی آن را گرفت. در ادامه فشار بازیکنان سپاهان افزایش یافت و در نتیجه آن بازیکنان فولاد زرند با یک گل به خودی بازی را به تساوی کشاندند.

سپاهانی‌ها که به کمتر از پیروزی در این بازی راضی نبودند در لحظات پایانی اقدام به پاورپلی کردند و توانستند در لحظات پایانی به گل برتری دست پیدا کنند و با یک کامبک شیرین دربی فولادی‌های فوتسال را ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =