• ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴
  • کد خبر: 22694
  • readingTime: ۱ دقیقه
قهرمانی گیتی پسند

تیم فوتسال گیتی پسند در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت‌ها به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور امروز، سه‌شنبه با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد. در پایان این هفته تیم گیتی پسند اصفهان با پیروزی برابر زندی بتن کلاردشت، به قهرمان زودهنگام این فصل لیگ فوتسال تبدیل شد.

گیتی پسند با هدایت محمد کشاورز موفق شد در این هفته با نتیجه ۶ بر چهار حریف خود را در سالن پیروزی اصفهان شکست دهد. در این بازی میثم برمشوری (۲ گل)، سعید احمدعباسی، فرهاد توکلی و علی‌اصغر حسن‌زاده (۲ گل) موفق به گل‌زنی برای گیتی پسند شدند تا جام قهرمانی بار دیگر به اصفهان بازگردد. گیتی‌پسند با این پیروزی ۶۱ امتیازی شدند و در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ توانست چهارمین قهرمانی خود در ادوار مختلف لیگ ایران را بدست آورد. این تیم پیش از این در سال‌های ۹۰، ۹۱ و ۹۵ نیز قهرمان لیگ برتر فوتسال شده بود.

پیش از این تیم مس سونگون توانسته بود چهار قهرمانی متوالی در لیگ برتر ایران به دست آورد و گیتی پسند با هدایت کشاورز بالاخره توانست انحصار این تیم بشکند و بار دیگر جام قهرمانی را به اصفهان بازگرداند.

اگرچه تکلیف قهرمان لیگ مشخص شده، اما رقابت برای نائب قهرمانی حساس و نزدیک دنبال میشود و تیم‌های مس سونگون، کراپ الوند، مقاومت البرز و سن ایچ ساوه با امتیازهای نزدیک به یکدیگر برای نایب قهرمانی تلاش می‌کنند. تیم‌های راگا، شهروند ساری و ملی حفاری نیز در تلاش هستند تا در لیگ باقی بمانند. راگا ۱۶ امتیازی و دو تیم دیگر ۱۴ امتیاز دارند.

نتایج کامل هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

گیتی پسند ۶ - ۴ زندی بتن کلاردشت

مقاومت البرز ۵ - ۴ مجتمع فردوس قم

ملی حفاری ۰ - ۲ مس سونگون

راگا شهر ری ۲ - ۴ شهروند ساری

کراپ الوند ۳ - ۱ سن ایچ ساوه

لیگ برتر فوتسال کشور با برگزاری هفته بیست و پنجم و بیست ششم در تاریخ ۱۵ و ۲۰ اسفندماه به پایان می‌رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =