• ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
  • کد خبر: 22772
  • readingTime: ۱ دقیقه
شهداد مرتجی

سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین گفت: سپاهان نوین تیمی است که به دنبال استعدادپروری است و قصد داریم بازیکنان خوبی برای آینده سپاهان و هندبال ملی کشور بسازیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، شهداد مرتجی، سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین پس از پیروزی این تیم برابر ستارگان دشتستان در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر هندبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از بازیکنان تیم خواسته شده بود در نیمه نخست به بازی سرعت دهند و با همین روند توانستیم اختلاف امتیاز را در این نیمه به ۱۰ برسانیم.

وی ادامه داد: پس از ایجاد این اختلاف امتیاز در نیمه دوم تلاش بر این بود که بازیکنانی که در رده سنی ۱۸ یا ۱۹ سال بازی کنند و عملکرد این بازیکنان نیز بد نبود. سپاهان نوین تیمی است که به دنبال استعدادپروری است و قصد داریم بازیکنان خوبی برای آینده سپاهان و هندبال ملی کشور بسازیم. خوشبختانه بازیکنانم بسیار خوب در حال کار و پیشرفت هستند و امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد و بازی بعدی را همانند این بازی با موفقیت پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین درباره وقفه‌های ایجاد شده بین مراحل مختلف دور برگشت لیگ برتر هندبال تصریح کرد: بازیکن نیاز به ریکاوری و مربی نیاز به آنالیز تیمش دارد و این وقفه باعث می‌شود تیم‌هایی که روی اصول کار می‌کنند بازسازی داشته باشند و روی تاکتیک‌های دفاع و حمله خود کار کنند. بنابراین کیفیت مسابقات بعد از عید افزایش می‌یابد بخاطر اینکه تیم‌ها فرصت پیدا می‌کنند نواقص تیمی خود را برطرف کنند.

مرتجی با اشاره به مسابقات قهرمانی هندبال ساحلی آسیا که به میزبانی تهران از دوم تا هشتم فروردین ماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد، توضیح داد: تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان دو سالی است با یک کادر فنی بسیار خوب در حال کار برای موفقیت در این مسابقات است و من روی موفقیت این تیم خوشبین هستم. همچنین تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان نیز توانایی کسب سهمیه جهانی در این مسابقات را نیز دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =