• ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
  • کد خبر: 22769
  • readingTime: ۱ دقیقه
تیم هندبال سپاهان نوین

تیم هندبال سپاهان نوین، نخستین بازی خود در مرحله دوم دور برگشت لیگ برتر هندبال را مقتدرانه به سود خود رقم زد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دو تیم هندبال سپاهان نوین و ستارگان دشتستان امروز، شنبه در مسابقات رقابت‌های مرحله دوم دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان به مصاف هم رفتند که در پایان سپاهان نوین نتیجه این دیدار را به سود خود رقم زد.

شاگردان شهداد مرتجی در سپاهان نوین نیمه اول را با ۱۰ اختلاف امتیاز و با نتیجه ۲۲ بر ۱۲ به پایان رساندند. طلایی‌پوشان در این نیمه با ارائه یک بازی برتر و برنامه‌ریزی شده، کار حریف را سخت و برتری خود را به بازیکنان رقیب تحمیل کردند.

در نیمه دوم نیز شاگردان مرتجی برتری خود را حفظ کردند و با ارائه یک بازی منطقی در دفاع و حمله اجازه ندادند تا ستارگان بتواند اختلاف امتیاز را کاهش دهد. این دیدار در نهایت با نتیجه ۳۴ بر ۲۲ به سود سپاهان نوین به پایان رسید.

با این نتیجه سپاهان نوین ۱۳ امتیازی شد و در رده ششم باقی ماند، از طرفی ستارگان دشتستان با چهار امتیاز همچنان شانس کمی برای بقا در لیگ برتر دارد.

روز گذشته (جمعه) نیز در آغاز مرحله دوم دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان ۴ دیدار برگزار شد که طی آن تیم های فولاد سپاهان اصفهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ذوب آهن اصفهان و زغال سنگ طبس توانستند حریفان خود را شکست دهند.

فردا در سومین روز برگزاری این رقابتها دو دیدار برگزار می‌شود که نفت و گاز گچساران با زغال سنگ طبس و رعد پدافند آمل با ذوب آهن اصفهان دیدار می‌کند.

لازم به ذکر است مسابقات مرحله دوم دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان ۱۶ اسفند به پایان می‌رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =