گهرزمین

در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان بردسیر که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، از شرکت گهرزمین به‌عنوان نمونه موفق در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی تقدیر شد.

به گزارش ایراسین، فرماندار بردسیر ضمن اشاره به اهمیت بحث اشتغال و دغدغه مقام معظم رهبری در این زمینه، از تلاش‌های شرکت سنگ‌آهن گهرزمین در بحث اشتغال‌زایی قدردانی و این اقدامات را بسیار ارزشمند ارزیابی کرد.
وی همچنین به فعالیت‌های شرکت سنگ‌آهن گهرزمین در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و گهرزمین را نمونه موفق در زمینه ایفای مسئولیت‌های اجتماعی دانست.
امام جمعه بردسیر هم ضمن اشاره به اینکه اشتغال‌زایی نمونه بارز جهاد اقتصادی است و بحث اشتغال‌زایی موجب دلگرمی مردم به نظام می شود از زحمات مدیرعامل گهرزمین قدردانی کرد و این تلاش‌ها را بارقه امید برشمرد.
مدیرعامل گهرزمین نیز با اشاره به اینکه در جلسات متعدد هیات مدیره گهرزمین، در خصوص سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های کرمان، خاطرنشان کرد: شهرستان بردسیر دارای ظرفیت‌های مناسبی است که این مساله موجب شده بردسیر به عنوان نقطه سرمایه گذاری مد نظر قرار گیرد و تاکنون مجوز احداث چندین کارخانه در این شهرستان اخذ شده است.
وی با اشاره به اینکه آموزش نیروی انسانی فنی و متخصص بومی برای صنایع بردسیر ضروری است، عنوان کرد: همانطور که در بحث آموزش و حمایت از دانش آموزان بی بضاعت در جنوب استان قبولی‌های کنکور بسیاری داشته ایم، در بردسیر هم آموزش نیروی انسانی باید مورد توجه قرار گیرد.
در پایان این مراسم، محمد گلبن از پرسنل باسابقه این شرکت از سوی مدیر عامل شرکت سنگ آهن گهرزمین به عنوان مدیر عامل شرکت گهرفولاد بردسیر منصوب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =