• ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶
  • کد خبر: 22561
  • readingTime: ۱ دقیقه
رحمان محمدی‌راد

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت:قطعاً همه تیم‌ها برای کسب عنوان قهرمانی به میدان می‌آیند و باید برای کسب این عنوان جنگید.

رحمان محمدی‌راد پس پیروزی سه بر صفر تیم والیبال سپاهان مقابل پاس گرگان و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر به خبرنگار ایراسین گفت: به هواداران تیم سپاهان تبریک می‌گویم و از اینکه به عنوان نخستین تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کردیم بسیار خوشحال هستم. در این بازی فرصت‌های خوبی خلق کردیم و حالا باید برای مرحله نیمه نهایی آماده شویم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان با بیان اینکه «توقع پیروزی در هر دو دیدار را مقابل پاس گرگان را داشتیم» تاکید کرد: بازیکنان سپاهان با انگیزه زیادی در بازی حاضر شدند و تیم پاس گرگان هم در ست‌های اول و دوم بسیار خوب عمل کرد.

وی اظهار کرد: قطعاً همه تیم‌ها برای کسب عنوان قهرمانی به میدان می‌آیند و باید جنگید. ما از پیش قهرمان نیستیم ولی بازیکنان بزرگ و باشخصیتی داریم. امیدوارم با تلاش و کار تیمی خوب بتوانیم برنده دیدارهای آتی باشیم.

محمدی‌راد با اشاره به شرایط بازی فرهاد قائمی توضیح داد: امیدوار هستیم فرهاد به دیدارهای نیمه‌نهایی برسد و شرایط بهتری پیدا کند. او قبل از مسابقه باید تست دهد تا وضعیتش مشخص شود. قائمی مهره تاثیرگذاری برای تیم سپاهان است و انرژی زیادی به دیگر بازیکنان می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =