سپاهان 2 - فولاد خوزستان 1

تقابل دو تیم فوتبال فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان با گل‌های مهدی شیری و رضاوند به سود فولادی‌ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در هفته نوزدهم مسابقات لیگ‌برتر فوتبال کشور دو تیم فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان در فولاد آرنا به مصاف هم رفتند. این دیدار برای هر دو تیم خوزستانی از اهمیت زیادی برخوردار بود، از طرفی فولاد در تلاش برای بهبود رتبه خود و رسیدن به رده‌های بالای جدول است و نفت مسجد سلیمان برای فرار از منطقه سقوط می‌جنگد.

طبق انتظارات این شاگردان نکونام بودند که بازی را بهتر از رقیب آغاز کردند و رفته رفته خود را به حریف دیکته کردند. در سمت دیگر زمین شاگردان محمود فکری نیز در تلاش بودند تا با دفاع منسجم و استفاده از ضد حملات به گل دست پیدا کنند. این رویکرد دو تیم باعث شد تا موقعیت‌های خطرناک کمی را شاهد باشیم.

اما در اواسط نیمه اول فولادی‌ها مزد بازی بهتر خود را دریافت کردند و آرش رضاوند موفق به باز کردن دروازه حریف شد. ارسال پاتوسی از میانه‌های زمین دفع شد و در شلوغی پشت محوطه جریمه به رضاوند رسید، این بازیکن نیز با یک ضربه دقیق دروازه‌بان نفت را غافلگیر کرد تا گل اول بازی به ثبت برسد.

پس از این گل مسجد سلیمانی چند باری برای رسیدن به دروازه فولاد و رسیدن به گل تلاش کردند، اما این تلاش‌ها بی فایده بود و نتوانستند از سد دفاعی تیم نکونام عبور کنند. در نهایت نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان رسید.

در نیمه دوم فولاد بازی منطقی‌تری ارائه داد و سعی کرد از تک گل خود محافظت و روی ضد حملات و تک موقعیت‌ها به گل دوم برسد. آن‌ها در این نیمه هم تیم برتر میدان بود و در این نیمه هم روی حرکت زیبای پاتوسی و ضربه تمام کننده مهدی شیری به گل دوم رسید.

در این نیمه بازی با تب و تاب کمتری دنبال می‌شد و شاگردان فکری هم در خلق موقعیت ناتوان بودند تا در نهایت این بازی با برتری یک بر صفر شاگردان نکونام به پایان برسد.

با این نتیجه فولاد ۲۸ امتیازی شد و به رده هفتم جدول صعود کرد و نفت مسجد سلیمان هم با ۱۱ امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =