سپاهان ذوب آهن

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: می‌دانم شرایط امسال برای هواداران خوب نبوده و ناراحتی آن‌ها را درک می‌کنم. خود من نیز مانند آن‌ها این تیم را دوست دارم و ناراحت هستم، اما باید دست به دست هم دهیم و تمام تلاش خود برای تیم انجام دهیم و شرایط تیم را بهتر کنیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محرم نویدکیا شامگاه سه شنبه در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن که فردا در قالب هفته نوزدهم مسابقات لیگ‌برتر فوتبال ایران برگزار می‌شود، اظهار داشت: واقعیت این است که بازی سپاهان و ذوب‌آهن جدای از نتیجه یکی از بهترین و جذاب‌ترین دربی‌های ایران است و امیداوارم بازی فردا هم جذاب باشد و هواداران از دیدن این بازی لذت ببرند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: این بازی برای هر دو تیم فوق‌العاده حساس است و هر دو تیم نیاز به سه امتیاز این دیدار دارند. فکر می‌کنم این بازی در لیگ بسیار تاثیر گذار است و به همین دلیل هر دو تیم با تمام وجود به میدان می‌آیند. هفته گذشته بازی خوبی انجام ندادیم و امیدوارم فردا بازی خوبی جلوی ذوب‌آهن انجام دهیم و امتیاز کامل این بازی را به دست آوریم.

وی درباره ناتوانی سپاهان در خلق موقعیت در دیدار قبلی این تیم برابر هوادار، توضیح داد: در فوتبال این اتفاقات رخ می‌دهد، اما همیشگی نیست. امیدوارم با تمرینات، صحبت‌ها و راهکارهایی که به بازیکنان ارائه کردیم بازی خوبی انجام دهیم. هفته گذشته بازی بی کیفیتی انجام دادیم و فردا با تلاش بچه‌ها اشتباه خود را جبران می‌کنیم..

نویدکیا درباره وضعیت محرومان و مصدومان این تیم گفت: یاسین سلمانی و حسن شوشتری را به دلیل آسیب دیدگی در این بازی در اختیار نداریم. محرومی برای بازی پیش روی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سوالی مبنی بر تاثیر نتیجه بازی فردا بر روی نیمکت دو تیم، توضیح داد: برای ما چیزی نیست و اگر در ذوب‌آهن اتفاق خاصی باشد من خبر ندارم.

وی درباره میزبانی عربستان در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، تاکید کرد: دلمان می‌خواست که میزبانی بگیریم، اما با این شرایطی که پیش آمد به ما میزبانی نداند و میزبانی به عربستان رسید. با این وضعیت مسلما شانس تیم‌های عربستانی برای صعود از گروه‌ها بیشتر است. از طرفی ما در گروه سختی قرار گرفتیم، اما بازیکنان با کیفیتی نیز داریم و می‌توانیم از فوتبال کشور دفاع کنیم. هنوز اطلاعات کامل از وضعیت برگزاری مسابقات نداند و تنها اعلام کردند که بازی‌ها در عربستان برگزار می‌شود.

نویدکیا در پایان خاطرنشان کرد: می‌دانم شرایط امسال برای هواداران خوب نبوده و ناراحتی آن‌ها را درک می‌کنم. خود من نیز مانند آن‌ها این تیم را دوست دارم و ناراحت هستم، اما باید دست به دست هم دهیم و تمام تلاش خود برای تیم انجام دهیم و شرایط تیم را بهتر کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =