• ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
  • کد خبر: 22384
  • readingTime: ۱ دقیقه
مهدی تارتار

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن از رئیس جمهور خواست تا به مسئله فساد در فوتبال ورود و رسیدگی کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از شکست تیمش در بازی با پیکان در نشست خبری پس دیدار بازی اظهار کرد: با اتفاقات که در بازی امروز رخ داد قصد نداشتم به کنفرانس خبری بیاییم و حضور در اینجا برایم ست است؛ تنها به احترام خبرنگاران آمدم. دوست دارم آقای غلامی، داور مسابقه بگوید که اتفاقات این بازی چطور رخ داد.

وی ادامه داد: خطای پنالتی برای ما گرفته نشد و داور یک کارت بی مورد به بازیکن ما داد، درست دو دقیقه بعد هم کارت دوم و همان بازیکن اخراج شد. دستگاه‌های امنیتی ورود و به این مسائل نظارت کنند. من شخصیت و کارنامه‌ام را ذره ذره به دست آوردم و قرار نیست با یک سوت زیر سوال برود. مگر ذوب‌آهن با این پرسنل عظیم زحمت نمی‌کشد، با ما چه می‌کنید؟

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: از زمانی که تیم ما 10 نفره شد در ضد حملات دچار مشکل شدیم و یکی دو موقعیت تیم پیکان به دست آورد و به برتری رسید. اتفاقاتی که امروز در بازی رخ داد و داور نقش پررنگی در آن‌ها داشت. حق‌الناس شوخی نیست و دنیا دار مکافات است. اگر خدای ناکرده این اتفاقات به عمد بوده، داور را به خدا می‌سپارم، زیرا هیچکس مثل خدا نمی‌تواند حق بنده‌ها به آن‌ها بدهد.

تارتار گفت: از هواداران عذرخواهی می‌کنم، در روزی که خوب بودیم تن به شکست دادیم. به نظرم مربیان سالم در این فوتبال ضرر می‌کنند، زیرا واقعا عدالت اجرا نمی‌شود. در کشور ما بخاطر مشکلات اقتصادی فساد بیداد می‌کنند و امیدوارم که رسیدگی کنند. من از طرف مربیانی صحبت می‌کنم که سالم هستند، در فوتبال فساد زیاد است و از رئیس جمهور انتظار رسیدگی داریم. ابراهیم رئیسی نشان داده که با فساد برخورد قاطع می‌کند و از او می‌خواهم وارد فساد در فوتبال شود.

همچنین در ابتدای این نشست خبری محمد مهدی رمضانی، مدیررسانه‌ای تیم ذوب‌آهن به داوری بازی اعتراض داشت و از خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران خواست که فکر اساسی برای وضعیت داوری داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =