مهدی تارتار

باشگاه ذوب آهن تعیین هرگونه ضرب الاجل و اخطار به مهدی تارتار را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در ابتدای این فصل از مسابقات لیگ برتر سکان هدایت تیم فوتبال خود را به مهدی تارتار سپرد. مربی که پیش تر در تیم‌هایی مثل پیکان، پارس جنوبی جم و نفت مسجد سلیمان نتایج قابل دفاعی گرفته بود، اما در ذوب‌آهن نتوانسته تاکنون انتظارات را برآورده سازد. تیم تارتار هم اکنون با کسب پنج پیروزی و سه شکست و تحمل 9 باخت با 18 امتیاز در رده یازدهم قرار گرفته.

از ماه‌های گذشته صحبت‌هایی پیرامون قطع همکاری باشگاه ذوب آهن و مهدی تارتار وجود داشته که هر سری تکذیب شده و حالا و در آستانه مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر بار دیگر این شایعات قوت گرفته است. شایعاتی که بار دیگر توسط باشگاه ذوب آهن تکذیب شد. از طرفی درگیری لفظی فرهاد مجیدی و مهدی تارتار نیز پس از باخت یک بر صفر ذوب آهن برابر استقلال در هفته گذشته مسابقات حواشی دیگری نیز برای هر دو باشگاه به دنبال داشته است.

بر همین اساس ذوب آهن در بیانیه خود اعلام کردند که این شایعات برای منحرف کردن افکار عمومی از شکایت ذوب آهن از تیم استقلال است.

در بیانیه باشگاه ذوب آهن که روابط عمومی این باشگاه منتشر کرده آمده است:

«با عنایت به مطرح شدن، تعیین ضرب الاجل از سوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان برای سرمربی ارزشمند تیم فوتبال این باشگاه آقای "مهدی تارتار" در معدودی از رسانه‌ها، باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اعلام می‌دارد موضوع مطرح شده صرفا شیطنت رسانه‌ای قبل از دیدار هفته ۱۸هجدهم لیگ برتر تیم ذوب‌آهن و برداشتن توجه از موضوع طرح شده در خصوص مجوز حضور بازیکنان تیم دیگر لیگ برتری در مسابقه اخیر تیم ذوب آهن می‌باشد.

سیاست هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه حمایت کامل از مهدی تارتار و کادرفنی ایشان بوده و خواهد بود و روند تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مثبت و رو به رشد بوده و انشاالله نتایج دیدارهای آینده این روند را اثبات خواهد نمود.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =