• ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
  • کد خبر: 22283
  • readingTime: ۱ دقیقه
سجاد شهباززاده و امید نورافکن

بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: ما جلوی استقلال، پرسپولیس و تمام تیم‌ها هجومی بازی کرده‌ایم که هواداران فولاد مبارکه سپاهان نیز همین را دوست دارند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، امید نورافکن بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از پیروزی ۴ بر یک مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: از همان دقایق نخست خوب بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم اما توپ‌های ما وارد دروازه نمی‌شد. چهار گل به ثمر رساندیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری نیز بزنیم.

وی با اشاره به فاصله کم مسابقات گفت: باید با تمرین مداوم تمرکزمان را بالا ببریم چراکه بازی‌ها به هم نزدیک است و زمان زیادی بین آنها وجود ندارد. ۵ روز دیگر با هوادار تهران بازی داریم و کارمان سخت است، هوادار هم تیم خوبی است و بازی‌های خوبی را انجام می‌دهد. امیدوارم تهران را با کسب ۳ امتیاز کامل ترک کنیم.

امید نورافکن در خصوص سبک بازی سپاهان بیان کرد:در مجموع نوع فوتبال سپاهان تغییر کرده است و تهاجمی بازی می‌کند. گاهی اوقات توپ‌های‌مان وارد دروازه نمی‌شود. ما جلوی استقلال، پرسپولیس و تمام تیم‌ها هجومی بازی کرده‌ایم که هواداران سپاهان نیز همین را دوست دارند. باید در روزهایی که خوب بازی می‌کنیم و می‌بریم به دنبال رفع نقاط ضعف تیم باشیم.

بازیکن فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: همه تیم اعم از بازیکنان و کادرفنی دست به دست هم می‌دهند تا تیم بهترین شرایط را تجربه کند و هواداران سپاهان را هر هفته خوشحال کنیم. قطعاً برد ما باعث خوشحالی در بین هواداران می‌شود.

وی با اشاره به لیگ قهرمانان آسیا گفت: کمتر از ۵۰ روز برای این رقابت‌ها فرصت داریم، دو بازیکن به تیم اضافه شده که تیم را قوی‌تر کرده است. فکر می‌کنم اگر بازی که امروز داشتیم را ادامه دهیم مطمئن هستم می‌توانیم حتی مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

نورافکن در پایان درباره اسکوچیچ سرمربی تیم ملی افزود: یکی از بزرگ‌ترین شانس‌هایی که تیم ملی آورد انتخاب اسکوچیچ بود. یکی از بهترین‌ها می‌باشد و از نظر فنی فوق‌العاده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =