سپاهان

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در دیداری تدارکاتی با حساب ۳ بر صفر از نساجی مازندران را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در دیداری تدارکاتی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان به میزبانی ورزشگاه نقش جهان به مصاف نساجی مازندران رفت و با ۳ گل به برتری رسید. رشید مظاهری در این دیدار به جای کریستوفر کنت درون چارچوب طلایی‌پوشان ایستاد.

سپاهان در این بازی با ترکیب کریستوفر کنت، محمد نژادمهدی، عزت پورقاز، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد کریمی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو به میدان رفت.

در نیمه اول و در دقیقه ۳۸ فرشاد احمدزاده گل اول سپاهان را وارد دروازه نساجی کرد و نیمه نخست این دیدار با حساب یک بر صفر به سود سپاهان خاتمه یافت.

با آغاز نیمه دوم رشید مظاهری جای کریستوفر نت در ترکیب سپاهان قرار گرفت. همچنین جلال الدین علی‌محمدی، رضا میرزایی، مهدی مهدی‌زاده، محمدرضا حسینی، داوود رجبی، آریا یوسفی و حسن شوشتری به عنوان بازیکن تعویضی در نیمه دوم وارد بازی شدند.

در نیمه دوم نیز در دقیقه ۶۲ امید نورافکن از پشت محوطه جریمه توپ را وارد دروازه نساجی کرد.

حملات دو تیم روی دروازه یکدیگر ادامه داشت تا سرانجام در دقیقه ۷۹ شهریار مغانلو گل سوم طلایی‌پوشان‌را وارد دروازه نساجی کرد تا این دیدار با برتری ۳ بر صفر سپاهان خاتمه یابد.

شاگردان ساکت الهامی در آغاز نیمه دوم یک پنالتی را نیز از دست دادند.

سپاهانی‌ها در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران باید به مصاف نفت مسجدسلیمان بروند و نساجی نیز در مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =