فاطمه عادلی

بازیکن تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان گفت: تمام تیم ملی برای بازی‌های جام ملت‌های آسیا تلاش خود را به طور کامل انجام داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، فاطمه عادلی، کاپیتان تیم فوتبال بانوان سپاهان پس از تساوی صفر بر صفر مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: بازی مالکانه‌ای به نمایش گذاشتیم و فرصت‌های زیادی برای رسیدن به گل داشتیم و حتی در یک صحنه تیرک دروازه ذوب‌آهن را به لرزه در آوردیم.

وی با بیان اینکه در دو صحنه تصمیمات داور قابل سوال بود، افزود: متاسفانه کارشناسان داوری اینجا حضور ندارند، البته غیبت چند بازیکن ما به دلیل مصدومیت و ابتلا به کرونا روی عملکرد ما تأثیر بسزایی داشت.

ملی‌پوش تیم بانوان فولاد مبارکه سپاهان گفت: ما در جام ملت‌ها با تیم‌های بزرگی رو به رو شدیم و هند را نیز متوقف کردیم و در کل حضور در جام ملت‌های آسیا برای تک تک ما تجربه بسیار خوبی بود.

عادلی در خصوص مسابقات جام ملت‌های آسیا افزود: با توجه به اینکه اولین بار در این رقابت‌ها شرکت می‌کردیم انتظار زیادی از تیم ما نبود، تمام تیم ملی برای بازی‌های جام ملت‌های آسیا تلاش خود را به طور کامل انجام داد و از تمام وجود خود برای این بازی‌ها مایه گذاشتند.

وی با بیان اینکه بازی‌های سنگینی را در هند پشت سر گذاشتیم، ادامه داد: در کشور هند با تیم میزبان که بازی‌های تدارکاتی زیادی را برگزار کرده بود بازی کردیم و بعد از آن نیز به مصاف چین رفتیم که در حال حاضر فینالیست جام ملت‌ها هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =