• ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
  • کد خبر: 21221
  • readingTime: ۳ دقیقه
لیگ برتر

دو روز دوشنبه، سیزدهم دی ماه 1400، تیم‌های ذوب آهن، گل گهر و سپاهان به پیروزی دست یافتند و آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان نتیجه را مساوی را پذیرفتند.

پایگاه خبری تحلیلی ایراسین- روز سوم از هفته سیزدهم لیگ برتر روزی پر هیاهو برای طرفداران فوتبال بود. دوشنبه، سیزدهم دی ماه 1400 بازی های متعددی از جمله بازی فولاد مبارکه سپاهان با پدیده مشهد، ذوب آهن اصفهان در مقابل فجر سپاسی، آلومینیوم اراک در مقابل استقلال و... برگزار شد.

پیروزی 2 بر صفر ذوب آهن از فجر سپاسی

مهدی تاتار سرمربی ذوب آهن پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل فجرسپاسی اظهار کرد: همه بازیکنان ما می دانند اگر کوچک ترین لغزشی داشته باشند، جایشان را از دست می دهند.

وی گفت: بازی سختی را داشتیم و تا قبل از گل اول فجر منسجم دفاع می کرد و ما هم نتوانستیم موقعیت خاصی ایجاد کنیم اما با فشاری که آوردیم توانستیم به گل برسیم. بعد از آن یک مقدار شرایطمان بهتر شد و توانستیم از ضد حملات استفاده کنیم و به گل دوم برسیم.

سرمربی ذوب آهن در ادامه گفت: در نیمه دوم توانستیم بازی را حفظ کنیم و هیچ موقعیتی به حریف نداریم. از بازیکنانم تشکر می کنم که جانانه جنگیدند و شرایط تیم را خوب درک کردند. داور بازی امروز خوب و بی نقص قضاوت کرد. به گروه داوری هم خسته نباشید می‌گویم. این پیروزی را به کارگران زحمتکش کارخانه ذوب آهن تقدیم می کنیم و امیدوارم با بردهایمان دوباره آن ها را خوشحالی کنیم.

تساوی یک بر یک تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل استقلال

رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از تساوی یک بر یک تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: هر دو تیم در بالای جدول حضور داشتند و بازی در این شرایط به سمت احساسی شدن می‌رود. با این حال خیلی منطقی بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی ساختیم. فرصت گلزنی به استقلال ندادیم و هواداران این تیم نیز کیفیت بازی ما را تحسین می‌کنند. استقلال در جریان بازی گل نخورده بود و دو گل خورده این تیم در ضربات ایستگاهی بود که ما در جریان بازی به استقلال گل زدیم.

وی ضمن تشکر از هواداران تصریح کرد: از آنها خواهش می‌کنم بازیکنان مرا تحت فشار نگذارند و آلومینیوم با این شرایط ضربه می‌خورد. الان از قهرمانی و سهمیه آسیایی صحبت می‌شود و نباید انتظارات بالا برود. بازیکنان از لحاظ روحی به هم می‌ریزند. تا من در آلومینیوم هستم، همین روند ادامه دارد و فوتبال زیبا و شخصیت تیم در اولویت است.

پیروزی 2 بر صفر گل گهر سیرجان مقابل نفت مسجد سلیمان

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، پس از پیروزی 2 بر صفر گل‌گهر سیرجان مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: خدا را شاکر هستم که پس از چند هفته سخت توانستیم 3 امتیاز کسب کنیم. در بازی‌های قبل هم خیلی خوب بازی می‌کردیم، اما امتیاز نمی گرفتیم. در این بازی خدا کمک‌مان کرد تا 3 امتیاز را به دست بیاوریم.

وی افزود: قبل از اینکه درمورد مسائل فنی صحبت کنم، می‌خواهم درمورد دغدغه‌های این شهر صحبت کنم. مسئولان با کمترین امکانات در شهر اولین‌ها زحمت کشیدند و زمین را آماده کردند. از کمالوند تشکر می‌کنم ایثار کرده و با دست خالی این تیم را که عشق مردم مسجد سلیمان است نگه می‌دارد. چند هفته‌ای بود نتایج خوبی را در جام حذفی و لیگ کسب کرده بودند. لیاقت این مردم خیلی بیشتر از این‌ حرف‌ها است. امیدوارم روزی به این شهر بیاییم که امکانات و ورزشگاه خوبی را در شهر اولین‌ها داشته باشیم.

تساوی یک-یک فولاد خوزستان در مقابل پیکان

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان مدعی شد تمام تیم‌ها در خانه این تیم به دنبال این هستند که بازی را نبازند و به حداقل امتیاز برسند. جواد نکونام پس از تساوی یک - یک فولاد خوزستان مقابل پیکان اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم موقعیت‌سازی کنیم. اگر روی دو ضربه ایستگاهی دقت می‌کردیم، می‌توانستیم موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنیم. می‌دانستیم در شرایطی که پیکان چهار دفاعه بازی می‌کند، عبور کردن از لایه‌های دفاعی این تیم سخت خواهد بود. پیکان تیم سپاهان را در اصفهان شکست داده بود و می‌دانستیم اگر اشتباه کنیم، باید بازی را دست خالی ترک کنیم و اگر تمرکز نداشته باشیم، تنبیه خواهیم شد. آنها منتظر اشتباه ما بودند و در نیمه اول این اتفاق افتاد. ما روی غافلگیری به خاطر تعارف دو بازیکن ضدحمله خوردیم.

وی افزود: گلی که خوردیم ناامیدکننده بود و شرایط را برای ما سخت کرد و حریف با همه یارانش دفاع کرد. سخت است مقابل پیکان که لایه دفاعی خوب دارد موقعیت خلق کرد. آنها جلوی سپاهان به خوبی این کار را انجام داده بودند. ما پیکان را خوب آنالیز کرده بودیم، ولی لحظه‌ای که باید جسورتر بازی می‌کردیم، لحظه‌ای بود که گل خوردیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =