واکسن کرونا

مسئول بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت اصفهان از آخرین آمار واکسن کرونا در اصفهان خبر داد و گفت: ۳۶ درصد جمعیت دانش‌آموزان بین ۱۲ تا ۱۸ سال اصفهانی دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

رضا فدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به آمادگی تزریق روزانه بیش از ۱۰۰ هزار دوز واکسن کرونا در اصفهان، اظهار کرد: تاکنون دو میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در استان اصفهان، یک نوبت و ۹۴۲ هزار نفر هم هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به این که روزانه ۵۰ الی ۶۰ هزار نفر برای دریافت واکسن کرونا اقدام می‌کنند، افزود: تاکنون ۶۰ درصد جمعیت بیش از ۱۲ سال در استان اصفهان یک دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و به ۲۲ درصد جامعه هم دو دوز واکسن تزریق شده است.

مسئول بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت اصفهان با اشاره به روند کُند واکسیناسیون کرونا در اصفهان گفت: از جمعیت نیم میلیون نفری دانش‌آموزان ۱۲ الی ۱۸ ساله در استان اصفهان نیز ۳۶ درصد دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از 2 روز گذشته، کمتر از ۵۰ هزار نفر برای دریافت واکسن کرونا مراجعه کرده‌اند که آمار قابل قبولی نیست و توصیه می‌شود شهروندان نسبت به واکسیناسیون اقدام کنند تا در موج ششم کرونا با مرگ و میر کمتری مواجه شویم.

فدایی اذعان داشت: هنوز طرح اجباری کردن واکسن در استان اصفهان اجرا نمی‌شود و اجباری کردن واکسیناسیون منوط به تصمیمات وزارت بهداشت و درمان است.

وی در پایان در خصوص تأمین واکسن برکت یادآور شد: واکسن برکت برای دریافت‌کنندگان دوز دوم تأمین شده و کماکان واکسن غالب در استان اصفهان برای تزریق، واکسن سینوفارم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =