اکسیژن کرونایی کرونا

رئیس بیمارستان عیسی بن مریم اصفهان گفت: تمام تخت های بیمارستان عیسی بن مریم به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته است و خیریه عیسی بن مریم هم در کنار بیماران کرونایی بوده است.

امین رضا طباطبائی، رئیس بیمارستان عیسی بن مریم اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: بخش های بیمارستان عیسی بن مریم پر است و ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا بستری هستند و تعدادی هم در اورژانس منتظر می مانند تا تخت خالی شود.

وی افزود: متاسفانه درگیری با واریانت دلتا به صورت خانوادگی است و جوانان بیشتر به این نوع سویه از کرونا مبتلا شده اند.

رئیس بیمارستان عیسی بن مریم اصفهان با اشاره به عدم وجود عفونت قارچ سیاه در این بیمارستان گفت: در شبانه روز گذشته دو نفر بر اثر بیماری کرونا فوت شده اند.

وی در ادامه به خیرین بیمارستان عیسی بن مریم اشاره ای کرد وگفت: این خیرین به صورت دائم و موقت در ایام شیوع کرونا در کنار بیمارستان عیسی بن مریم بودند و کمک های بسیاری کردند.

طباطبائی با اشاره به کمبود نیروی انسانی اظهار کرد: بیمارستان عیسی بن مریم هم در بخش خدمات و پرستاری با کمبود نیروی انسانی مواجه است و نیروی جایگزین برای پرستارانی که دچار بیماری می شوند، نیست. خستگی جسمی و روحی کادر درمان هم از مسائل مهم این روزهاست.

وی از مردم درخواست کرد که دستورالعمل های بهداشتی را جدی بگیرند و به موقع برای درمان اقدام کنند چراکه یکی از علل مهم فوتی ها اقدام دیرهنگام برای معالجه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =